Kategoria: Administracja

Prace z dziedziny administracja. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Zagadnienia etyczne w polityce 1980

Przez administrator

  I. Wprowadzenie 1.1. Wstęp 1.2. Cel i znaczenie analizy zagadnień etycznych w polityce 1.3. Struktura pracy II. Teoretyczne podstawy etyki politycznej 2.1. Definicja etyki politycznej 2.2. Historia etyki w polityce 2.3. Główne podejścia i teorie dotyczące etyki politycznej III. Etyka polityczna a proces podejmowania decyzji 3.1. Moralność a polityka: konflikty i zbiegi interesów 3.2. Kwestie moralne w podejmowaniu decyzji politycznych 3.3. Etyka a systemy wartości w podejmowaniu decyzji politycznych IV. Wybrane studia przypadków 4.1. Analiza etyczna wybranych wydarzeń politycznych 4.2. Studium przypadków konfliktów etycznych w polityce 4.3. Etyczne dylematy w procesie podejmowania decyzji politycznych V. Narzędzia i metody analizy…

Zarządzanie placówka oświatowa w Polsce 2021

Przez administrator

Wprowadzenie Rozdział I Kierowanie w kontekście analizy literatury przedmiotu 1.1 Definicja i istota zarządzania. 1.2 Obowiązki kierownicze. 1.3 Nowoczesne orientacje w zarządzaniu. 1.3.1 Administracja zasobami ludzkimi. 1.3.2 Kierowanie jakością. 1.3.3 Kierowanie wiedzą. 1.4 Organizacje w procesie kierowania. 1.5 Kierowanie edukacją. 1.5.1 Zarządzanie placówkami oświatowymi. 1.5.2 Kapitał ludzki w dziedzinie edukacji. 1.5.3 Uchybienia w administrowaniu placówkami szkolnymi. 1.6 Funkcja lidera w procesie zarządzania. Rozdział II System oświatowy w Polsce. 2.1 Cele i zadania edukacji. 2.2 Przepisy prawne regulujące system edukacji. 2.3 Instytucje odpowiedzialne za edukację w Polsce. 2.4 Typy i rodzaje placówek oświatowych. 2.5 Finansowanie oświaty w Polsce. Rozdział III Metodologia…

Rola sołtysa w administracji lokalnej w Polsce

Przez administrator

Wstęp Rozdział IGeneza urzędu sołtysa 1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział IISołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe2.1. Pojęcie administracji publicznej2.2. Podział administracji publicznej w Polsce2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział IIISołtys jako organ administracji publicznej3.1. Definicja organu administracji publicznej3.2. Podział organów administracji publicznej3.3. Pojęcie organu administrującego3.4. Sołtys w systemie administracji publicznej Rozdział IVWybór i odwołanie sołtysa na przykładzie sołectwa Lipa w gminie Bolków4.1. Wprowadzenie4.2. Wybór sołtysa4.3.…

Wpływ sołtysa na rozwój społeczno-gospodarczy

Przez administrator

Wstęp Rozdział IGeneza urzędu sołtysa 1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział IISołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe2.1. Pojęcie administracji publicznej2.2. Podział administracji publicznej w Polsce2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział IIISołtys jako organ administracji publicznej3.1. Definicja organu administracji publicznej3.2. Podział organów administracji publicznej3.3. Pojęcie organu administrującego3.4. Sołtys w systemie administracji publicznej Rozdział IVWybór i odwołanie sołtysa na przykładzie sołectwa Lipa w gminie Bolków4.1. Wprowadzenie4.2. Wybór sołtysa4.3.…

Kompetencje i zadania sołtysa w Polskiej administracji

Przez administrator

Wstęp Rozdział IGeneza urzędu sołtysa 1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział IISołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe2.1. Pojęcie administracji publicznej2.2. Podział administracji publicznej w Polsce2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział IIISołtys jako organ administracji publicznej3.1. Definicja organu administracji publicznej3.2. Podział organów administracji publicznej3.3. Pojęcie organu administrującego3.4. Sołtys w systemie administracji publicznej Rozdział IVWybór i odwołanie sołtysa na przykładzie sołectwa Lipa w gminie Bolków4.1. Wprowadzenie4.2. Wybór sołtysa4.3.…

Rola sołtysa w lokalnej administracji i społeczności: analiza polskiego kontekstu

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Geneza urzędu sołtysa1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział II Sołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe2.1. Pojęcie administracji publicznej2.2. Podział administracji publicznej w Polsce2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział III Sołtys jako organ administracji publicznej3.1. Definicja organu administracji publicznej3.2. Podział organów administracji publicznej3.3. Pojęcie organu administrującego3.4. Sołtys w systemie administracji publicznej Rozdział IV Wybór i odwołanie sołtysa na przykładzie sołectwa Lipa w gminie Bolków…

Wyzwania i perspektywy pełnienia funkcji sołtysa w administracji lokalnej w Polsce

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Geneza urzędu sołtysa1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział II Sołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe2.1. Pojęcie administracji publicznej2.2. Podział administracji publicznej w Polsce2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział III Sołtys jako organ administracji publicznej3.1. Definicja organu administracji publicznej3.2. Podział organów administracji publicznej3.3. Pojęcie organu administrującego3.4. Sołtys w systemie administracji publicznej Rozdział IV Wybór i odwołanie sołtysa na przykładzie sołectwa Lipa w gminie Bolków…

Sołtys jako mediator i reprezentant społeczności lokalnej w polskim systemie administracyjnym

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Geneza urzędu sołtysa1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział II Sołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe2.1. Pojęcie administracji publicznej2.2. Podział administracji publicznej w Polsce2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział III Sołtys jako organ administracji publicznej3.1. Definicja organu administracji publicznej3.2. Podział organów administracji publicznej3.3. Pojęcie organu administrującego3.4. Sołtys w systemie administracji publicznej Rozdział IV Wybór i odwołanie sołtysa na przykładzie sołectwa Lipa w gminie Bolków…

Jakie czynniki wpływają na wybór marki przez konsumentów

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces podejmowania decyzji konsumenckich w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota i rodzaje decyzji konsumenckich 2.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie 2.3. Determinanty zachowań konsumentów 2.3.1. Psychiczne determinanty zachowań konsumentów 2.3.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów 2.3.3. Ekonomiczne determinanty zachowań konsumentów 2.4. Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców Rozdział 3Charakterystyka pokolenia Y 3.1. Pokolenie Y – ogólna charakterystyka3.2. Jak kupuje generacja Y? Rozdział 4Rola mediów społecznościowych…

Rola opinii klientów i recenzji produktów w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów online

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces podejmowania decyzji konsumenckich w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota i rodzaje decyzji konsumenckich 2.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie 2.3. Determinanty zachowań konsumentów 2.3.1. Psychiczne determinanty zachowań konsumentów 2.3.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów 2.3.3. Ekonomiczne determinanty zachowań konsumentów 2.4. Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców Rozdział 3Charakterystyka pokolenia Y 3.1. Pokolenie Y – ogólna charakterystyka3.2. Jak kupuje generacja Y? Rozdział 4Rola mediów społecznościowych…

Jakie trendy zakupowe dominują wśród młodszych pokoleń i jakie czynniki na nie wpływają

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces podejmowania decyzji konsumenckich w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota i rodzaje decyzji konsumenckich 2.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie 2.3. Determinanty zachowań konsumentów 2.3.1. Psychiczne determinanty zachowań konsumentów 2.3.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów 2.3.3. Ekonomiczne determinanty zachowań konsumentów 2.4. Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców Rozdział 3Charakterystyka pokolenia Y 3.1. Pokolenie Y – ogólna charakterystyka3.2. Jak kupuje generacja Y? Rozdział 4Rola mediów społecznościowych…

Analiza skuteczności kampanii reklamowych w mediach społecznościowych w kontekście ich wpływu na proces podejmowania decyzji zakupowych

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces podejmowania decyzji konsumenckich w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota i rodzaje decyzji konsumenckich 2.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie 2.3. Determinanty zachowań konsumentów 2.3.1. Psychiczne determinanty zachowań konsumentów 2.3.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów 2.3.3. Ekonomiczne determinanty zachowań konsumentów 2.4. Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców Rozdział 3Charakterystyka pokolenia Y 3.1. Pokolenie Y – ogólna charakterystyka3.2. Jak kupuje generacja Y? Rozdział 4Rola mediów społecznościowych…

Wpływ marketingu influencerów na decyzje zakupowe pokolenia Z

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces podejmowania decyzji konsumenckich w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota i rodzaje decyzji konsumenckich 2.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie 2.3. Determinanty zachowań konsumentów 2.3.1. Psychiczne determinanty zachowań konsumentów 2.3.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów 2.3.3. Ekonomiczne determinanty zachowań konsumentów 2.4. Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców Rozdział 3Charakterystyka pokolenia Y 3.1. Pokolenie Y – ogólna charakterystyka3.2. Jak kupuje generacja Y? Rozdział 4Rola mediów społecznościowych…

Rynek pracy w Polsce a rosnące ceny

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział IInflacja – aspekty pojęciowe1. Pojęcie i rola inflacji w gospodarce………42. Rodzaje inflacji………113. Mierniki inflacji………174. Społeczno – ekonomiczne skutki inflacji………26 Rozdział IITeoretyczne zagadnienia związane z inflacją1. Monetarna teoria inflacji ………342. Popytowa teoria inflacji ………383. Kosztowo-strukturalne podejście do inflacji ………434. Związki inflacji z bezrobociem ………485. Sposoby walki z inflacją………56 Rozdział IIIZwiązki inflacji ze zjawiskami ekonomiczno – społecznymi zachodzącymi w Polsce1. Poziom inflacji w Polsce………592. Inflacja a bezrobocie………663. Inflacja a stopy procentowe………694. Zarządzanie finansowe w warunkach inflacji………704.1. Księgowanie inflacji………71 Zakończenie………73Bibliografia………75

Zmiany stóp procentowych a inflacja w Polsce

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział IInflacja – aspekty pojęciowe1. Pojęcie i rola inflacji w gospodarce………42. Rodzaje inflacji………113. Mierniki inflacji………174. Społeczno – ekonomiczne skutki inflacji………26 Rozdział IITeoretyczne zagadnienia związane z inflacją1. Monetarna teoria inflacji ………342. Popytowa teoria inflacji ………383. Kosztowo-strukturalne podejście do inflacji ………434. Związki inflacji z bezrobociem ………485. Sposoby walki z inflacją………56 Rozdział IIIZwiązki inflacji ze zjawiskami ekonomiczno – społecznymi zachodzącymi w Polsce1. Poziom inflacji w Polsce………592. Inflacja a bezrobocie………663. Inflacja a stopy procentowe………694. Zarządzanie finansowe w warunkach inflacji………704.1. Księgowanie inflacji………71 Zakończenie………73Bibliografia………75

Polityka fiskalna a walka z inflacją

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział IInflacja – aspekty pojęciowe1. Pojęcie i rola inflacji w gospodarce………42. Rodzaje inflacji………113. Mierniki inflacji………174. Społeczno – ekonomiczne skutki inflacji………26 Rozdział IITeoretyczne zagadnienia związane z inflacją1. Monetarna teoria inflacji ………342. Popytowa teoria inflacji ………383. Kosztowo-strukturalne podejście do inflacji ………434. Związki inflacji z bezrobociem ………485. Sposoby walki z inflacją………56 Rozdział IIIZwiązki inflacji ze zjawiskami ekonomiczno – społecznymi zachodzącymi w Polsce1. Poziom inflacji w Polsce………592. Inflacja a bezrobocie………663. Inflacja a stopy procentowe………694. Zarządzanie finansowe w warunkach inflacji………704.1. Księgowanie inflacji………71 Zakończenie………73Bibliografia………75

Analiza wpływu optymalizacji procesów logistycznych na koszty przedsiębiorstwa.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.

Znaczenie koordynacji podstawowych funkcji logistycznych dla efektywności całego łańcucha dostaw.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.

Metody oceny wydajności podstawowych funkcji logistycznych i ich znaczenie dla monitorowania procesów biznesowych.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.

Badanie wpływu integracji podstawowych funkcji logistycznych na poprawę jakości usług.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.

Analiza innowacyjnych rozwiązań technologicznych w kontekście podstawowych funkcji logistycznych.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.

Rola szkoleń i doskonalenia personelu w podnoszeniu efektywności podstawowych funkcji logistycznych.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.

Analiza wpływu efektywnych podstawowych funkcji logistycznych na wyniki finansowe przedsiębiorstw.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.

Strategie doskonalenia podstawowych funkcji logistycznych w celu zwiększenia konkurencyjności na rynku.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.