Kategoria: Komunikacja społeczna

Prace z dziedziny Komunikacja spoleczna. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Propagowanie działań społecznych i ich wpływ na zmianę postaw w społeczeństwie

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I Promowanie działań społecznych – ujęcie teoretyczne. 1.1 Definicja promowania działań społecznych……….6 1.2 Rodzaje promowania działań społecznych……….8 1.3 Cele promowania działań społecznych……….10 1.4 Różnice między promocją działań społecznych a komercyjną……….11 Rozdział II Akcja społeczna 'Bezpieczna droga – ratuje…

Aktywizacja społeczna a jej skutki w społeczeństwie

Przez administrator

Wprowadzenie……….4 Rozdział I Kampania społeczna – wprowadzenie teoretyczne. 1.1 Określenie kampanii społecznych……….6 1.2 Typy kampanii społecznych……….8 1.3 Cele kampanii społecznych……….10 1.4 Różnice między reklamą społeczną a reklamą komercyjną……….11 Rozdział II Kampania 'bezpieczna droga – życie ratujesz’ jako temat badań. 2.1…

Kampanie społeczne a ich wpływ na otoczenie społeczne

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I Kampania społeczna – teoria i praktyka. 1.1 Definicja kampanii społecznych……….6 1.2 Klasyfikacja kampanii społecznych……….8 1.3 Cele kampanii społecznych……….10 1.4 Różnice między reklamą społeczną a reklamą komercyjną……….11 Rozdział II Kampania „Zero waste” jako obiekt badań. 2.1 Dane dotyczące…

Motywowanie pracowników firmy

Przez administrator

  Wstep ……….5 Rozdzial 1 Motywowanie pracowników jako obiekt badan 1.1. Cechy motywacji……….. 7 1.2. Metody i techniki motywowania a potrzeby pracowników……….. 11 1.3. Cykl rozwoju innowacyjnych metod motywowania……….. 19 Rozdzial 2 Narodowe style zarzadzania. 2.1. Kultura narodowa jako obiekt…

Dziennikarstwo śledcze w Polsce

Przez administrator

  Wstep………3 Rozdzial I Definicja i charakterystyka dziennikarstwa sledczego 1.1. Pojecie dziennikarstwa sledczego oraz jego rozwój w Polsce i na swiecie ……… 4 1.2. Rodzaje dziennikarstwa sledczego………7 1.3. Sposoby pozyskiwania informacji w dziennikarstwie sledczym………10 1.4. Kontekst etyczno-prawny dziennikarstwa sledczego………12 Rozdzial…

Proces Obslugi Klienta na przykladzie firmy X

Przez administrator

Wstep Rozdzial 1 Logistyczna obsluga klienta jako element strategii firmy 1.1. Istota logistycznej obslugi klienta 1.2. Elementy logistycznej obslugi klienta 1.3. Etapy procesu obslugi klienta Rozdzial 2 Firma XYZ na rynku produktów konsumpcyjnych 2.1. Rynek produktów konsumpcyjnych w Polsce 2.2.…

Rynek usług kurierskich w Polsce w drugiej dekadzie XXIw.

Przez administrator

  Wstęp ……….11 Rozdział 1 Rynku usług kurierskich–teoria problemu 1.1. Rola i znaczenie usług kurierskich w gospodarce kraju ……….14 1.2. Usługi kurierski w logistyce międzynarodowej ……….17 1.3. Rozwój usług kurierskich w Polsce i Unii Europejskiej………. 19 Rozdział 2 Analiza i…

Nastawienie Polaków do religii islamu

Przez administrator

  Wprowadzenie Rozdział 1 Terroryzm o podłożu religijnym na świecie 1.1. Próba pojęcia znaczenia terroryzmu 1.2. Wybrane zamachy terrorystyczne Rozdział 2 Państwo Islamskie i jego ideologia 2.1. Islam religią pokoju 2.2. Utworzenie oraz poglądy Państwa Islamskiego 2.3. Członkowie Państwa Islamskiego…

Komunikacja jako istotny element kultury organizacyjnej

Przez administrator

Wstęp……..5 Rozdział 1 Kultura organizacyjna       1.1. Cel rozdziału…….. 7 1.2. Definicja kultury…….. 7 1.3. Definicja kultury organizacyjnej…….. 8 1.4. Elementy kultury organizacyjnej…….. 10 1.5. Rola kultury organizacyjnej ……..10 1.6. Typologia kultur organizacyjnych…….. 11 1.7. Krytyka kultury organizacyjnej…….. 13 1.8. Kultura…

Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych na przykładzie UEFA EURO 2012

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział 1 Istota bezpieczeństwa imprez masowych 1.1 Istota i pojęcie imprez masowych………..6 1.2 Bezpieczeństwo imprez masowych w przepisach prawa ………..12 1.3 Charakterystyka bezpieczeństwa imprez masowych………..14 Rozdział 2 Zarządzanie turniejem UEFA EURO 2012 i potencjalne zagrożenia 2.1 Organizacja oraz obszary…

Wiedza a zachowania studentów XXX na temat bezpieczeństwa nad wodą

Przez administrator

Wstęp……..9 Rozdział 1 Teoretyczny przegląd literatury 1.1. Rola ratownictwa wodnego w systemie bezpieczeństwa ……..11 1.2. Przyczyny i okoliczności utonięć ……..15 1.3. Edukacja wodna w programach szkolnych i kampaniach społecznych ……..20 Rozdział 2 Metodologiczne podstawy badań własnych 2.1. Cel pracy i…

Zadania Policji zwalczanie przestępczości narkotykowej przykład Komendy Miejskiej w Łodzi

Przez administrator

Wstęp…..3 Rozdział 1 Istota bezpieczeństwa państwa.       1.1. Pojęcie i cele bezpieczeństwa państwa…..5 1.2. Organizacja systemu bezpieczeństwa państwa…8 1.3. Bezpieczeństwo wewnętrzne….12 1.4. Narkotyki jako zagrożenie bezpieczeństwa….15 Rozdział 2 Policja i jej zadania w systemie bezpieczeństwa.       2.1. Geneza i etapy rozwoju Policji…22…

Promocja jako instrument komunikacji z rynkiem na podstawie firmy XYZ

Przez administrator

Wstęp 1. Uzasadnienie wyboru tematu………4 2. Cel pracy………4 3. Metody badawcze………4 4. Układ i konstrukcja pracy………5 Rozdział I Strategia marketingowa przedsiębiorstwa 1. Strategia produktu………7 2. Strategia sprzedaży………8 2.1 Segmentacja rynku………8 2.2 Kształtowanie cen produktów………10 2.3 Kanały dystrybucji………12 Rozdział II Promocja…

Rola komunikacji w kierowaniu organizacją

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1Komunikacja społeczna ………4 1.1 Definicja i funkcje komunikowania 1.2 Formy komunikowania 1.3 Komunikowanie masowe 1.4 Bariery w komunikowaniu się 1.5 Nowe technologie w komunikacji społecznej Rozdział 2 Komunikacja w organizacji ………16 2.1 Kanały komunikacyjne w organizacji 2.2 Komunikacja…

System komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Planowanie strategii komunikacji………5 1.Definicja i istota komunikowania………5 2.Miejsce promocji w koncepcji marketingu-mix………7 3.Elementy procesu komunikacji………9 4.Etapy budowy skutecznej komunikacji………16 4.1. Identyfikacja docelowego systemu rynku………17 4.2. Określenie celów procesu komunikacji………18 4.3. Projektowanie przekazu………21 4.3.1. Treść przekazu………22 4.3.2. Struktura…

Komunikacja jako istotny element kultury organizacyjnej w firmie XXX

Przez administrator

Wstęp………2 Rozdział I. 1. Kultura organizacyjna………4 1.1 Definicje i znaczenie kultury przedsiębiorstwa………4 1.2. Typologie kultur organizacyjnych………13 1.3. Funkcje kultury organizacyjnej………20 1.4. Rola komunikacji w kulturze organizacyjnej………23 1.4.1. Komunikacja wewnętrzna………23 1.4.2. Otoczenie organizacji………28 Rozdział II. 2. Charakterystyka firmy XYZ………31 2.1. Rys…

Komunikacja językowa z punktu widzenia pragmalingwistyki

Przez administrator

Wstęp………6 Rozdział 1 Charakterystyka komunikacji językowej z punktu widzenia pragmalingwistyki………8 Rozdział 2 Osobowość człowieka 2. 1. Pojęcie i charakterystyka osobowości………22 2. 2. Ekstrawertyzm i introwertyzm jako podstawowy wymiar osobowości człowieka………38 Rozdział 3 Metodologiczne podstawy badań 3. 1. Istota diagnozowania. Problematyka…

Manipulacje w komunikacji interpersonalnej.

Przez administrator

Wstęp ……….4 Rozdział I. Komunikacja interpersonalna………. 5 1.1. Istota i funkcje komunikacji………. 6 1.2. Komunikacja werbalna i niewerbalna ……….10 1.3. Struktura komunikacji interpersonalnej………. 25 Rozdział II. Manipulacja w relacjach interpersonalnych 2.1. Pojęcie manipulacji………. 26 2.2. Zasady wywierania wpływu społecznego ……….27…

Wpływ komunikacji masowej na procesy integracyjne w społeczeństwie.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I. Rozwój komunikacji w perspektywie zmian cywilizacyjnych na przestrzeni dziejów. 1.1. Ewolucja człowieka, a początki komunikowania symbolicznego. 1.2. Pismo i alfabet podstawą komunikacji społecznej w Starożytności. 1.3. Koncepcja człowieka jako istoty społecznej w starożytnej myśli filozoficznej. 1.4. Rozwój…

Analiza projektu komunikacji i przepływu informacji w firmie XYZ. (dostawca internetu)

Przez administrator

Wstęp ………3 Rozdział I. Analiza komunikacji w przedsiębiorstwach 1. Rola komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej ………4 2. Ogólna charakterystyka systemu komunikacji w firmie ……… 11 3. Diagnoza wykorzystywanych instrumentów komunikacji……… 12 Rozdział II. Projekt systemu komunikacji 1. Ogólna charakterystyka systemów komunikacji…

Charakterystyka i warunki skutecznej komunikacji w przedsiębiorstwie.

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I. Teoretyczne podstawy realizacji procesu komunikowania się w przedsiębiorstwie 1.1. Interpretacja terminów podstawowych………..6 1.2. Modele komunikowania się………..12 1.3. Struktura procesu komunikowania się w organizacji………..14 1.4. Znaczenie procesu komunikowania się we współczesnych organizacjach………..20 1.5. Podsumowanie………..24 Rozdział II. Założenia wybranych…

Komunikacja w firmie XYZ.(branża handel)

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I. Komunikacja w organizacji 1.1. Kanały komunikacyjne w organizacji ……….8 1.2. Komunikacja interpersonalna w organizacji ……….14 1.3. Komunikacja werbalna i niewerbalna ……….18 Rozdział II. Historia firmy XYZ 2.1. Informacja o firmie ………. 21 2.2. Rodzaj działalności firmy ……….29…

Komunikowanie się w organizacji na przykładzie firmy XYZ.

Przez administrator

Wstęp 3 Rozdział I. Podstawy organizacji 1.1. Pojęcie organizacji…………. 6 1.2. Otoczenie organizacji ………….11 1.2.1. Otoczenie wewnętrzne…………. 13 1.2.2. Otoczenie zewnętrzne…………. 14 1.3. Organizacje jako kultury ………….19 Rozdział II. Komunikowanie się w organizacji 2.1. Istota komunikowania się w zarządzaniu ludźmi………….…

Wpływ proksemiki i komunikacji niewerbalnej na relacje klienta ze sprzedawcą.

Przez administrator

Wstęp………. 6 Rozdział I. Prosemika i komunikacja niewervalna w świetle literatury psychologiczno-pedagogicznej 1.1. Analiza podstawowych pojęć ………. 8 1.2. Komunikacja jako podstawowy wyznacznik funkcjonowania społecznego………. 13 1.2.1. Rodzaje komunikacji ……….14 1.2.2. Funkcje komunikacji ………. 20 Rozdział II. Komunikacja niewerbalna w…