Propagowanie działań społecznych i ich wpływ na zmianę postaw w społeczeństwie
Wstęp……….4 Rozdział I Promowanie działań społecznych – ujęcie teoretyczne. 1.1 Definicja promowania działań społecznych……….6 1.2 Rodzaje promowania działań społecznych……….8 1.3 Cele promowania działań społecznych……….10 1.4 Różnice między promocją działań społecznych a komercyjną……….11 Rozdział II Akcja społeczna 'Bezpieczna droga – ratuje życie’ jako przedmiot badań. 2.1 Statystyki wypadków ……….26 2.2 Opis akcji społecznej 'Bezpieczna droga – ratuje życie’……….27 2.2.1 Cel akcji społecznej……….27 2.2.2 Grupy docelowe……….27 2.2.3 Źródła finansowania……….28 2.3 Środki przekazu wykorzystane w akcji społecznej 'Bezpieczna droga – ratuje życie’……….29 Rozdział III Akcja społeczna 'Bezpieczna droga – ratuje życie’ i jej wpływ na społeczeństwo’ 3.1 Metody badawcze……….37 3.2 Charakterystyka badanej grupy…