Kategoria: Prace Dyplomowe

Prace dyplomowe oraz licencjackie

Rola terapeuty w pracy z dzieckiem autystycznym 3

Przez administrator

Wstęp………..5 Rozdział 1 Teoretyczne podstawy pracy 1.1. Pojęcie autyzmu………..6 1.2. Charakterystyka dziecka autystycznego………..8 1.3. Przyczyny zaburzeń autystycznych………..10 1.4. Funkcje i zadania terapeuty………..13 1.5. Relacja terapeuta – pacjent………..17 1.6. Rodzina jako środowisko wychowawcze………..18 1.7. Rodzice, rodzina z dzieckiem autystycznym………..21 1.8. Instytucje wspierające rodziny z dziećmi autystycznymi………..25 1.9. Rodzaje terapii………..28 Konkluzja………..36 Rozdział 2 Podstawy metodologiczne badań własnych 2.1. Przedmiot i cel badań………..37 2.2. Problematyka badawcza………..39 2.3. Metoda i technika badawcza………..40 2.4. Teren badań i dobór próby badawczej………..44 2.5. Charakterystyka przebiegu badań………..45 Rozdział 3 Analiza wyników badań własnych 3.1. Charakterystyka terenu badań………..46 3.2. Charakterystyka przypadków………..47 3.3. Sposób nawiązywania kontaktu przez dziecko autystyczne………..50 3.4.…

Zagadnienia etyczne w polityce 1980

Przez administrator

  I. Wprowadzenie 1.1. Wstęp 1.2. Cel i znaczenie analizy zagadnień etycznych w polityce 1.3. Struktura pracy II. Teoretyczne podstawy etyki politycznej 2.1. Definicja etyki politycznej 2.2. Historia etyki w polityce 2.3. Główne podejścia i teorie dotyczące etyki politycznej III. Etyka polityczna a proces podejmowania decyzji 3.1. Moralność a polityka: konflikty i zbiegi interesów 3.2. Kwestie moralne w podejmowaniu decyzji politycznych 3.3. Etyka a systemy wartości w podejmowaniu decyzji politycznych IV. Wybrane studia przypadków 4.1. Analiza etyczna wybranych wydarzeń politycznych 4.2. Studium przypadków konfliktów etycznych w polityce 4.3. Etyczne dylematy w procesie podejmowania decyzji politycznych V. Narzędzia i metody analizy…

Rola sołtysa w administracji lokalnej w Polsce

Przez administrator

Wstęp Rozdział IGeneza urzędu sołtysa 1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział IISołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe2.1. Pojęcie administracji publicznej2.2. Podział administracji publicznej w Polsce2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział IIISołtys jako organ administracji publicznej3.1. Definicja organu administracji publicznej3.2. Podział organów administracji publicznej3.3. Pojęcie organu administrującego3.4. Sołtys w systemie administracji publicznej Rozdział IVWybór i odwołanie sołtysa na przykładzie sołectwa Lipa w gminie Bolków4.1. Wprowadzenie4.2. Wybór sołtysa4.3.…

Wpływ sołtysa na rozwój społeczno-gospodarczy

Przez administrator

Wstęp Rozdział IGeneza urzędu sołtysa 1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział IISołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe2.1. Pojęcie administracji publicznej2.2. Podział administracji publicznej w Polsce2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział IIISołtys jako organ administracji publicznej3.1. Definicja organu administracji publicznej3.2. Podział organów administracji publicznej3.3. Pojęcie organu administrującego3.4. Sołtys w systemie administracji publicznej Rozdział IVWybór i odwołanie sołtysa na przykładzie sołectwa Lipa w gminie Bolków4.1. Wprowadzenie4.2. Wybór sołtysa4.3.…

Kompetencje i zadania sołtysa w Polskiej administracji

Przez administrator

Wstęp Rozdział IGeneza urzędu sołtysa 1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział IISołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe2.1. Pojęcie administracji publicznej2.2. Podział administracji publicznej w Polsce2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział IIISołtys jako organ administracji publicznej3.1. Definicja organu administracji publicznej3.2. Podział organów administracji publicznej3.3. Pojęcie organu administrującego3.4. Sołtys w systemie administracji publicznej Rozdział IVWybór i odwołanie sołtysa na przykładzie sołectwa Lipa w gminie Bolków4.1. Wprowadzenie4.2. Wybór sołtysa4.3.…

Rola sołtysa w lokalnej administracji i społeczności: analiza polskiego kontekstu

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Geneza urzędu sołtysa1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział II Sołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe2.1. Pojęcie administracji publicznej2.2. Podział administracji publicznej w Polsce2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział III Sołtys jako organ administracji publicznej3.1. Definicja organu administracji publicznej3.2. Podział organów administracji publicznej3.3. Pojęcie organu administrującego3.4. Sołtys w systemie administracji publicznej Rozdział IV Wybór i odwołanie sołtysa na przykładzie sołectwa Lipa w gminie Bolków…

Wyzwania i perspektywy pełnienia funkcji sołtysa w administracji lokalnej w Polsce

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Geneza urzędu sołtysa1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział II Sołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe2.1. Pojęcie administracji publicznej2.2. Podział administracji publicznej w Polsce2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział III Sołtys jako organ administracji publicznej3.1. Definicja organu administracji publicznej3.2. Podział organów administracji publicznej3.3. Pojęcie organu administrującego3.4. Sołtys w systemie administracji publicznej Rozdział IV Wybór i odwołanie sołtysa na przykładzie sołectwa Lipa w gminie Bolków…

Sołtys jako mediator i reprezentant społeczności lokalnej w polskim systemie administracyjnym

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Geneza urzędu sołtysa1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział II Sołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe2.1. Pojęcie administracji publicznej2.2. Podział administracji publicznej w Polsce2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział III Sołtys jako organ administracji publicznej3.1. Definicja organu administracji publicznej3.2. Podział organów administracji publicznej3.3. Pojęcie organu administrującego3.4. Sołtys w systemie administracji publicznej Rozdział IV Wybór i odwołanie sołtysa na przykładzie sołectwa Lipa w gminie Bolków…

Skutki mobbingu na pracowników i organizacje – analiza przypadków

Przez administrator

Wstęp ………..2 Rozdział I.Pojęcie i rodzaje mobbingu……….3 1.1 Czym jest mobbing? 1.2 Różnorodne wymiary mobbingu Wielka Brytania 1.3 Rodzaje i fazy mobbingu 1.4 Charakterystyka mobberów i osób mobbingowanych 1.5 Czynniki wpływające na rozwój mobbingu 1.6 Objawy kliniczne mobbingu Rozdział II.Prawne regulacje mobbingu………….21 2.1 Regulacje prawne w Polsce 2.2 Regulacje prawne w krajach Unii Europejskiej Szwecja Francja Belgia 2.3 Skala zjawiska mobbingu w Polsce Rozdział IIIPodstawy metodologiczne badań……….47 3.1 Przedmiot i cele badań 3.2 Problem główny i problemy szczegółowe 3.3 Hipotezy główne i szczegółowe 3.4 Zmienne i ich wskaźniki 3.5 Metody, techniki i narzędzia badawcze 3.6 Teren badań i populacja Rozdział…

Przyczyny i mechanizmy mobbingu w miejscu pracy – perspektywa psychologiczna

Przez administrator

Wstęp ………..2 Rozdział I.Pojęcie i rodzaje mobbingu……….3 1.1 Czym jest mobbing? 1.2 Różnorodne wymiary mobbingu Wielka Brytania 1.3 Rodzaje i fazy mobbingu 1.4 Charakterystyka mobberów i osób mobbingowanych 1.5 Czynniki wpływające na rozwój mobbingu 1.6 Objawy kliniczne mobbingu Rozdział II.Prawne regulacje mobbingu………….21 2.1 Regulacje prawne w Polsce 2.2 Regulacje prawne w krajach Unii Europejskiej Szwecja Francja Belgia 2.3 Skala zjawiska mobbingu w Polsce Rozdział IIIPodstawy metodologiczne badań……….47 3.1 Przedmiot i cele badań 3.2 Problem główny i problemy szczegółowe 3.3 Hipotezy główne i szczegółowe 3.4 Zmienne i ich wskaźniki 3.5 Metody, techniki i narzędzia badawcze 3.6 Teren badań i populacja Rozdział…

Rola zarządzania personelem w zapobieganiu i zwalczaniu mobbingu – dobre praktyki i wyzwania

Przez administrator

Wstęp ………..2 Rozdział I.Pojęcie i rodzaje mobbingu……….3 1.1 Czym jest mobbing? 1.2 Różnorodne wymiary mobbingu Wielka Brytania 1.3 Rodzaje i fazy mobbingu 1.4 Charakterystyka mobberów i osób mobbingowanych 1.5 Czynniki wpływające na rozwój mobbingu 1.6 Objawy kliniczne mobbingu Rozdział II.Prawne regulacje mobbingu………….21 2.1 Regulacje prawne w Polsce 2.2 Regulacje prawne w krajach Unii Europejskiej Szwecja Francja Belgia 2.3 Skala zjawiska mobbingu w Polsce Rozdział IIIPodstawy metodologiczne badań……….47 3.1 Przedmiot i cele badań 3.2 Problem główny i problemy szczegółowe 3.3 Hipotezy główne i szczegółowe 3.4 Zmienne i ich wskaźniki 3.5 Metody, techniki i narzędzia badawcze 3.6 Teren badań i populacja Rozdział…

Jakie czynniki wpływają na wybór marki przez konsumentów

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces podejmowania decyzji konsumenckich w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota i rodzaje decyzji konsumenckich 2.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie 2.3. Determinanty zachowań konsumentów 2.3.1. Psychiczne determinanty zachowań konsumentów 2.3.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów 2.3.3. Ekonomiczne determinanty zachowań konsumentów 2.4. Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców Rozdział 3Charakterystyka pokolenia Y 3.1. Pokolenie Y – ogólna charakterystyka3.2. Jak kupuje generacja Y? Rozdział 4Rola mediów społecznościowych…

Rola opinii klientów i recenzji produktów w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów online

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces podejmowania decyzji konsumenckich w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota i rodzaje decyzji konsumenckich 2.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie 2.3. Determinanty zachowań konsumentów 2.3.1. Psychiczne determinanty zachowań konsumentów 2.3.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów 2.3.3. Ekonomiczne determinanty zachowań konsumentów 2.4. Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców Rozdział 3Charakterystyka pokolenia Y 3.1. Pokolenie Y – ogólna charakterystyka3.2. Jak kupuje generacja Y? Rozdział 4Rola mediów społecznościowych…

Jakie trendy zakupowe dominują wśród młodszych pokoleń i jakie czynniki na nie wpływają

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces podejmowania decyzji konsumenckich w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota i rodzaje decyzji konsumenckich 2.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie 2.3. Determinanty zachowań konsumentów 2.3.1. Psychiczne determinanty zachowań konsumentów 2.3.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów 2.3.3. Ekonomiczne determinanty zachowań konsumentów 2.4. Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców Rozdział 3Charakterystyka pokolenia Y 3.1. Pokolenie Y – ogólna charakterystyka3.2. Jak kupuje generacja Y? Rozdział 4Rola mediów społecznościowych…

Analiza skuteczności kampanii reklamowych w mediach społecznościowych w kontekście ich wpływu na proces podejmowania decyzji zakupowych

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces podejmowania decyzji konsumenckich w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota i rodzaje decyzji konsumenckich 2.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie 2.3. Determinanty zachowań konsumentów 2.3.1. Psychiczne determinanty zachowań konsumentów 2.3.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów 2.3.3. Ekonomiczne determinanty zachowań konsumentów 2.4. Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców Rozdział 3Charakterystyka pokolenia Y 3.1. Pokolenie Y – ogólna charakterystyka3.2. Jak kupuje generacja Y? Rozdział 4Rola mediów społecznościowych…

Wpływ marketingu influencerów na decyzje zakupowe pokolenia Z

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces podejmowania decyzji konsumenckich w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota i rodzaje decyzji konsumenckich 2.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie 2.3. Determinanty zachowań konsumentów 2.3.1. Psychiczne determinanty zachowań konsumentów 2.3.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów 2.3.3. Ekonomiczne determinanty zachowań konsumentów 2.4. Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców Rozdział 3Charakterystyka pokolenia Y 3.1. Pokolenie Y – ogólna charakterystyka3.2. Jak kupuje generacja Y? Rozdział 4Rola mediów społecznościowych…

Wpływ wiedzy na postawy młodzieży licealnej wobec problemu narkomanii

Przez administrator

  Wstęp………. 4 Rozdział INarkomania- ujęcie teoretyczne 1.1. Zagrożenia współczesnego świata………. 61.2. Historia narkomanii w Polsce………. 91.3. Próba zdefiniowania uzależnienia………. 111.4. Rodzaje narkotyków i ich skutki………. 141.5. Przyczyny narkotyzowania się młodzieży ……….221.6. Sposoby zapobiegania narkomanii, formy leczenia dla osób uzależnionych………. 29 Rozdział II Metodologia badań własnych2.1 Cel i przedmiot badań………. 352.2. Problemy badawcze i hipotezy badawcze………. 352.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze ……….372.4. Charakterystyka badanej grupy ……….392.5. Opis postępowania badawczego………. 40 Rozdział III Postrzeganie problemu narkomanii przez młodzież szkół licealnych- analiza wyników badań własnych3.1. Obecność zjawiska narkomanii- na podstawie przeprowadzonej ankiety wśród uczniów liceum ogólnokształcącego XYZ………. 413.2. Przyczyny sięgania po…

Różnice w postrzeganiu problemu narkomanii między młodzieżą licealną a studentami

Przez administrator

  Wstęp………. 4 Rozdział INarkomania- ujęcie teoretyczne 1.1. Zagrożenia współczesnego świata………. 61.2. Historia narkomanii w Polsce………. 91.3. Próba zdefiniowania uzależnienia………. 111.4. Rodzaje narkotyków i ich skutki………. 141.5. Przyczyny narkotyzowania się młodzieży ……….221.6. Sposoby zapobiegania narkomanii, formy leczenia dla osób uzależnionych………. 29 Rozdział II Metodologia badań własnych2.1 Cel i przedmiot badań………. 352.2. Problemy badawcze i hipotezy badawcze………. 352.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze ……….372.4. Charakterystyka badanej grupy ……….392.5. Opis postępowania badawczego………. 40 Rozdział III Postrzeganie problemu narkomanii przez młodzież szkół licealnych- analiza wyników badań własnych3.1. Obecność zjawiska narkomanii- na podstawie przeprowadzonej ankiety wśród uczniów liceum ogólnokształcącego XYZ………. 413.2. Przyczyny sięgania po…

Rola edukacji szkolnej w profilaktyce problemów związanych z narkotykami u młodzieży licealnej

Przez administrator

  Wstęp………. 4 Rozdział INarkomania- ujęcie teoretyczne 1.1. Zagrożenia współczesnego świata………. 61.2. Historia narkomanii w Polsce………. 91.3. Próba zdefiniowania uzależnienia………. 111.4. Rodzaje narkotyków i ich skutki………. 141.5. Przyczyny narkotyzowania się młodzieży ……….221.6. Sposoby zapobiegania narkomanii, formy leczenia dla osób uzależnionych………. 29 Rozdział II Metodologia badań własnych2.1 Cel i przedmiot badań………. 352.2. Problemy badawcze i hipotezy badawcze………. 352.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze ……….372.4. Charakterystyka badanej grupy ……….392.5. Opis postępowania badawczego………. 40 Rozdział III Postrzeganie problemu narkomanii przez młodzież szkół licealnych- analiza wyników badań własnych3.1. Obecność zjawiska narkomanii- na podstawie przeprowadzonej ankiety wśród uczniów liceum ogólnokształcącego XYZ………. 413.2. Przyczyny sięgania po…

Wykorzystanie metody Six Sigma do poprawy efektywności produkcji w firmie XYZ

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1Organizowanie procesu pracy 1.1. Pojęcie i rola planowania produkcji w organizacjach produkcyjnych 1.2. Podstawowe elementy systemu produkcyjnego i jego rodzaje 1.3. Komponenty procesu produkcji Rozdział 2Charakterystyka wybranych narzędzi lean manufacturing 2.1. Koncepcje Lean manufacturing 2.2. Narzędzia Lean manufacturing 2.3. Standaryzacja pracy 2.4. Zarządzanie utrzymaniem ruchu 2.5. Całkowite produktywne utrzymanie ruchu i szybkie przezbrojenie 2.6. Metoda 5S Rozdział 3Analiza aktualnego sposobu realizowania procesów produkcji w firmie „Margo Sp. z o.o.” 3.1. Analiza procesu produkcji 3.2. Wnioski Rozdział 4Propozycje doskonalenia produkcji z wykorzystaniem narzędzi LM 4.1. Opracowanie projektu naprawczego dla firmy 4.2. Burza mózgów 4.3. Audit wstępny 4.4. Wdrożenie zmian…

Analiza wpływu wdrażania koncepcji Just in Time (JIT) na procesy produkcyjne w firmie ABC

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1Organizowanie procesu pracy 1.1. Pojęcie i rola planowania produkcji w organizacjach produkcyjnych 1.2. Podstawowe elementy systemu produkcyjnego i jego rodzaje 1.3. Komponenty procesu produkcji Rozdział 2Charakterystyka wybranych narzędzi lean manufacturing 2.1. Koncepcje Lean manufacturing 2.2. Narzędzia Lean manufacturing 2.3. Standaryzacja pracy 2.4. Zarządzanie utrzymaniem ruchu 2.5. Całkowite produktywne utrzymanie ruchu i szybkie przezbrojenie 2.6. Metoda 5S Rozdział 3Analiza aktualnego sposobu realizowania procesów produkcji w firmie „Margo Sp. z o.o.” 3.1. Analiza procesu produkcji 3.2. Wnioski Rozdział 4Propozycje doskonalenia produkcji z wykorzystaniem narzędzi LM 4.1. Opracowanie projektu naprawczego dla firmy 4.2. Burza mózgów 4.3. Audit wstępny 4.4. Wdrożenie zmian…

Zastosowanie teorii ograniczeń Goldratta do optymalizacji procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwie QWE

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1Organizowanie procesu pracy 1.1. Pojęcie i rola planowania produkcji w organizacjach produkcyjnych 1.2. Podstawowe elementy systemu produkcyjnego i jego rodzaje 1.3. Komponenty procesu produkcji Rozdział 2Charakterystyka wybranych narzędzi lean manufacturing 2.1. Koncepcje Lean manufacturing 2.2. Narzędzia Lean manufacturing 2.3. Standaryzacja pracy 2.4. Zarządzanie utrzymaniem ruchu 2.5. Całkowite produktywne utrzymanie ruchu i szybkie przezbrojenie 2.6. Metoda 5S Rozdział 3Analiza aktualnego sposobu realizowania procesów produkcji w firmie „Margo Sp. z o.o.” 3.1. Analiza procesu produkcji 3.2. Wnioski Rozdział 4Propozycje doskonalenia produkcji z wykorzystaniem narzędzi LM 4.1. Opracowanie projektu naprawczego dla firmy 4.2. Burza mózgów 4.3. Audit wstępny 4.4. Wdrożenie zmian…

Badanie wpływu zautomatyzowania procesów produkcyjnych na jakość wyrobu końcowego w firmie ZXC

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1Organizowanie procesu pracy 1.1. Pojęcie i rola planowania produkcji w organizacjach produkcyjnych 1.2. Podstawowe elementy systemu produkcyjnego i jego rodzaje 1.3. Komponenty procesu produkcji Rozdział 2Charakterystyka wybranych narzędzi lean manufacturing 2.1. Koncepcje Lean manufacturing 2.2. Narzędzia Lean manufacturing 2.3. Standaryzacja pracy 2.4. Zarządzanie utrzymaniem ruchu 2.5. Całkowite produktywne utrzymanie ruchu i szybkie przezbrojenie 2.6. Metoda 5S Rozdział 3Analiza aktualnego sposobu realizowania procesów produkcji w firmie „Margo Sp. z o.o.” 3.1. Analiza procesu produkcji 3.2. Wnioski Rozdział 4Propozycje doskonalenia produkcji z wykorzystaniem narzędzi LM 4.1. Opracowanie projektu naprawczego dla firmy 4.2. Burza mózgów 4.3. Audit wstępny 4.4. Wdrożenie zmian…

Ocena skuteczności wdrożenia koncepcji Kaizen w firmie PQR w kontekście poprawy jakości produktów oraz efektywności procesów produkcyjnych

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1Organizowanie procesu pracy 1.1. Pojęcie i rola planowania produkcji w organizacjach produkcyjnych 1.2. Podstawowe elementy systemu produkcyjnego i jego rodzaje 1.3. Komponenty procesu produkcji Rozdział 2Charakterystyka wybranych narzędzi lean manufacturing 2.1. Koncepcje Lean manufacturing 2.2. Narzędzia Lean manufacturing 2.3. Standaryzacja pracy 2.4. Zarządzanie utrzymaniem ruchu 2.5. Całkowite produktywne utrzymanie ruchu i szybkie przezbrojenie 2.6. Metoda 5S Rozdział 3Analiza aktualnego sposobu realizowania procesów produkcji w firmie „Margo Sp. z o.o.” 3.1. Analiza procesu produkcji 3.2. Wnioski Rozdział 4Propozycje doskonalenia produkcji z wykorzystaniem narzędzi LM 4.1. Opracowanie projektu naprawczego dla firmy 4.2. Burza mózgów 4.3. Audit wstępny 4.4. Wdrożenie zmian…

Rynek pracy w Polsce a rosnące ceny

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział IInflacja – aspekty pojęciowe1. Pojęcie i rola inflacji w gospodarce………42. Rodzaje inflacji………113. Mierniki inflacji………174. Społeczno – ekonomiczne skutki inflacji………26 Rozdział IITeoretyczne zagadnienia związane z inflacją1. Monetarna teoria inflacji ………342. Popytowa teoria inflacji ………383. Kosztowo-strukturalne podejście do inflacji ………434. Związki inflacji z bezrobociem ………485. Sposoby walki z inflacją………56 Rozdział IIIZwiązki inflacji ze zjawiskami ekonomiczno – społecznymi zachodzącymi w Polsce1. Poziom inflacji w Polsce………592. Inflacja a bezrobocie………663. Inflacja a stopy procentowe………694. Zarządzanie finansowe w warunkach inflacji………704.1. Księgowanie inflacji………71 Zakończenie………73Bibliografia………75