Kategoria: Prace Dyplomowe

Prace dyplomowe oraz licencjackie

Zagadnienia etyczne w polityce 1980

Przez administrator

I. Wprowadzenie 1.1. Wstęp 1.2. Cel i znaczenie analizy zagadnień etycznych w polityce 1.3. Struktura pracy II. Teoretyczne podstawy etyki politycznej 2.1. Definicja etyki politycznej 2.2. Historia etyki w polityce 2.3. Główne podejścia i teorie dotyczące etyki politycznej III. Etyka…

Rola sołtysa w administracji lokalnej w Polsce

Przez administrator

Wstęp Rozdział IGeneza urzędu sołtysa 1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja…

Wpływ sołtysa na rozwój społeczno-gospodarczy

Przez administrator

Wstęp Rozdział IGeneza urzędu sołtysa 1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja…

Kompetencje i zadania sołtysa w Polskiej administracji

Przez administrator

Wstęp Rozdział IGeneza urzędu sołtysa 1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja…

Skutki mobbingu na pracowników i organizacje – analiza przypadków

Przez administrator

Wstęp ………..2 Rozdział I.Pojęcie i rodzaje mobbingu……….3 1.1 Czym jest mobbing? 1.2 Różnorodne wymiary mobbingu Wielka Brytania 1.3 Rodzaje i fazy mobbingu 1.4 Charakterystyka mobberów i osób mobbingowanych 1.5 Czynniki wpływające na rozwój mobbingu 1.6 Objawy kliniczne mobbingu Rozdział II.Prawne…

Jakie czynniki wpływają na wybór marki przez konsumentów

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces…

Rola opinii klientów i recenzji produktów w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów online

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces…

Jakie trendy zakupowe dominują wśród młodszych pokoleń i jakie czynniki na nie wpływają

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces…

Analiza skuteczności kampanii reklamowych w mediach społecznościowych w kontekście ich wpływu na proces podejmowania decyzji zakupowych

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces…

Wpływ marketingu influencerów na decyzje zakupowe pokolenia Z

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces…

Wpływ wiedzy na postawy młodzieży licealnej wobec problemu narkomanii

Przez administrator

Wstęp………. 4 Rozdział I Narkomania- ujęcie teoretyczne 1.1. Zagrożenia współczesnego świata………. 6 1.2. Historia narkomanii w Polsce………. 9 1.3. Próba zdefiniowania uzależnienia………. 11 1.4. Rodzaje narkotyków i ich skutki………. 14 1.5. Przyczyny narkotyzowania się młodzieży ……….22 1.6. Sposoby zapobiegania narkomanii,…

Różnice w postrzeganiu problemu narkomanii między młodzieżą licealną a studentami

Przez administrator

Wstęp………. 4 Rozdział I Narkomania- ujęcie teoretyczne 1.1. Zagrożenia współczesnego świata………. 6 1.2. Historia narkomanii w Polsce………. 9 1.3. Próba zdefiniowania uzależnienia………. 11 1.4. Rodzaje narkotyków i ich skutki………. 14 1.5. Przyczyny narkotyzowania się młodzieży ……….22 1.6. Sposoby zapobiegania narkomanii,…

Rola edukacji szkolnej w profilaktyce problemów związanych z narkotykami u młodzieży licealnej

Przez administrator

Wstęp………. 4 Rozdział I Narkomania- ujęcie teoretyczne 1.1. Zagrożenia współczesnego świata………. 6 1.2. Historia narkomanii w Polsce………. 9 1.3. Próba zdefiniowania uzależnienia………. 11 1.4. Rodzaje narkotyków i ich skutki………. 14 1.5. Przyczyny narkotyzowania się młodzieży ……….22 1.6. Sposoby zapobiegania narkomanii,…

Ocena skuteczności wdrożenia koncepcji Kaizen w firmie PQR w kontekście poprawy jakości produktów oraz efektywności procesów produkcyjnych

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Organizowanie procesu pracy 1.1. Pojęcie i rola planowania produkcji w organizacjach produkcyjnych 1.2. Podstawowe elementy systemu produkcyjnego i jego rodzaje 1.3. Komponenty procesu produkcji Rozdział 2 Charakterystyka wybranych narzędzi lean manufacturing 2.1. Koncepcje Lean manufacturing 2.2. Narzędzia…

Rynek pracy w Polsce a rosnące ceny

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Inflacja – aspekty pojęciowe 1. Pojęcie i rola inflacji w gospodarce………4 2. Rodzaje inflacji………11 3. Mierniki inflacji………17 4. Społeczno – ekonomiczne skutki inflacji………26 Rozdział II Teoretyczne zagadnienia związane z inflacją 1. Monetarna teoria inflacji ………34 2. Popytowa…

Zmiany stóp procentowych a inflacja w Polsce

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Inflacja – aspekty pojęciowe 1. Pojęcie i rola inflacji w gospodarce………4 2. Rodzaje inflacji………11 3. Mierniki inflacji………17 4. Społeczno – ekonomiczne skutki inflacji………26 Rozdział II Teoretyczne zagadnienia związane z inflacją 1. Monetarna teoria inflacji ………34 2. Popytowa…