Inicjatywy społeczne a ich oddziaływanie na społeczność
Wstęp……….4 Rozdział I Kampania społeczna – zarys teoretyczny. 1.1 Definicja kampanii społecznych……….6 1.2 Typologie kampanii społecznych……….8 1.3 Cele działań kampanii…
Prace magisterskie, licencjackie, dyplomowe wzory oraz przykłady.
Zobacz 14,799 pozycji. Prace magisterskie, licencjackie, dyplomowe jako gotowe wzory treści. Temat, spis treści, plan pracy.
Prace z dziedziny Public Relations . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.
Wstęp……….4 Rozdział I Kampania społeczna – zarys teoretyczny. 1.1 Definicja kampanii społecznych……….6 1.2 Typologie kampanii społecznych……….8 1.3 Cele działań kampanii…
W pracy magisterskiej zostanie przedstawione jakie są najlepsze praktyki w budowaniu skutecznego personal brandingu. Praca będzie się składała z analizy…
Wstep Rozdzial 1 Obsluga klienta jako podstawa relacji z klientem 1.1. Pojecie i istota obslugi 1.2. Jakosc obslugi klienta a…
Wstęp ………..4 1. Kreowanie marki – zagadnienia teoretyczne 1.1. Definicja i składniki strategii marketingowej ……….. 6 1.2. Definicje i funkcje…
Wstęp Rozdział 1 Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych…
Wstęp Rozdział 1. Komunikacja marketingowa – ujęcie teoretyczne 1.1. Definicja pojęcia 1.2. Istota procesu komunikacyjnego 1.3. Komunikacja marketingowa a promocja…
Wstęp Rozdział 1 Reklama jako część marketingu firmy 1.1. Istota marketingu 1.2. Produkt oraz jego dystrybucja 1.3. Reklama jako część…
Wprowadzenie Rozdział 1 Część teoretyczna 1.2 Wizerunek 1.4 Identyfikacja wizualna 1.5 Reklama wizualna Rozdział 2 Charakterystyka marki XYZ 2.1 Historia…
Wstęp……….2 Rozdział 1 Teoretyczne aspekty wykorzystania marketingu w przedsiębiorstwie 1.1. Sieć internet i jej istotne cechy………. 4 1.2. Pojęcia marketingu…
Wstęp……….. 4 Rozdział I Aspekty teoretyczne reklamy 1. Geneza reklamy ………..6 2. Funkcje i cele reklamy……….. 8 3. Charakterystyka i…
Wstęp………..3 Rozdział I Uwarunkowania bezpieczeństwa informacyjnego państwa w XXI wieku 1.1. Bezpieczeństwo informacyjne w świetle literatury przedmiotu……….. 5 1.2. Wpływ…
Wstęp………..4 Rozdaiał I Rola Public Relations w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w nowoczesnej firmie 1.1. Istota komunikacji interpersonalnej w działaniach…
Wstęp………3 Rozdział 1 Wprowadzenie do problematyki mass mediów 1.1. Definicja mass mediów i komunikowania masowego……… 4 1.2. Historia mass mediów…
Wstęp……… 5 Rozdział 1 Reklama i promocja w świetle literatury 1.1. Podstawowe pojęcia związane z reklamą………. 7 1.2. Rodzaje reklamy…
Wstęp Rozdział 1 Znaczenie dlugu w finansach przedsiebiorstw 1.Pojęcie i znaczenie dlugu 2.Źródła finansowania przedsiewziec gospodarczych 3.Możliwościpozyskiwania kapitału obcego przez…
Wstęp Rozdział I Rola rachunkowosci w działalności przedsiebiorstw 1. Zadania rachunkowosci 2. Rodzaje rachunkowosci 3. Znaczenie rachunkowosci Rozdział II Male…
Wstęp………..3 Rozdział I Przedsiębiorstwa w gospodarce narodowej………..6 1. Istota i zadania przedsiębiorstwa 2. Rodzaje przedsiebiorstw 3. Znaczenie małych przedsiebiorstw w…
Wstęp………..2 Rozdział I Male przedsiębiorstwa i ich znaczenie w gospodarce……….. 4 narodowej 1. Istota i podzial przedsiebiorstw 2. Miejsce i…
Wstęp………….2 Rozdział I Formy finansowaia działalności przedsiębiorstwa………….3 1.1 Finansowanie wlasne 1.1.1. Zysk zatrzymany 1.1.2. Amortyzacja 1.1.3. Fundusz zapasowy 1.1.4. Akcje…
Wstęp………..3 Rozdział I Przedsiebiorstwo i jego miejsce w gospodarce narodowej…………5 1. Istota i rodzaje przedsiebiorstw 2. Rola rachunkowosci w działalności…
Wstęp. Rozdział I Amortyzacja środków trwałych oraz wartosci niematerialnych i prawnych. 1.1 Istota, funkcje i zasady amortyzacji jako kategorii ekonomicznej.…
Rozdział 1. Rachunkowość zarzadcza…………4 1.1 Zarys historii rachunkowosci 1.2. Pojęcie, funkcje i metody rachunkowosci 1.3. Rachunkowość finansowa 1.4. Pojęcie i…
Rozdział I Pojęcie i funkcje kapitalów spółki akcyjnej 1. Kapitalowy charakter spółki akcyjnej. 2. Pojęcie kapitału zakladowego 3. Funkcje kapitału…
Wstęp………3 Rozdział I.Rzeczowy majatek trwaly w firmie 1.1 Istota i znaczenie środków trwałych w firmie………4 1.2 Rzeczowy majatek trwaly w…
Wstęp Rozdział I. Charakterystyka rzeczowego majatku trwalego 1.1 Charakterystyka rzeczowych składników majatku trwalego 1.2 Istota i elementy składników majatku trwalego…