Kategoria: Public Relations

Prace z dziedziny Public Relations . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Jak Cie widza tak Cie pisza- czyli o kreowaniu wizerunku osoby publicznej.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział 1. Autoprezentacja-sztuka kreowania wizerunku. 1.1. Pojęcie wizerunku ………5 1.2. Czynniki wpływajace na wizerunek osoby publicznej……… 6 1.3. Funkcje wizerunku ………7 Rozdział 2. Budowanie wizerunku poprzez skuteczna komunikacje. 2.1. Definicja pojęcia komunikacja……… 8 2.2. Funkcje komunikacji……… 9 2.3. Komunikacja werbalna i niewerbalna……… 10 2.3.1. Komunikacja werbalna ………11 2.3.2. Komunikacja niewerbalna………11 2.4. Bariery komunikacyjne……… 14 Rozdział 3. Media jako urzadzenie do kreowania wizerunku. 3.1. Wpływ mediów na opinie publiczna ………16 3.2. Techniki manipulacji stosowane przez media ………18 3.3. Dziennikarstwo tabloidowe……… 21 Rozdział 4. Miedzy wizerunkiem a stereotypem. 4.1. Definicja stereotypu ………23 4.2. Czesc badawcza – wykorzystanie metody sondazu ankietowego i…