Analiza pozytywnych odróżnień mieszanki marketingowej sieci salonów obuwniczych Deichmann
Rozdział I Prawidłowości kształtowania strategii i mieszanki marketingowej 1. Podstawowe pojęcia marketingu 2. Działania marketingowe…
Prace z dziedziny Marketing Promocja Reklama Produkt . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.
Rozdział I Prawidłowości kształtowania strategii i mieszanki marketingowej 1. Podstawowe pojęcia marketingu 2. Działania marketingowe…
Wstęp........... 4 Rozdział I Wymiar teoretyczny marketingu politycznego 1. Geneza marketingu politycznego........... 6 2. Specyfika…
Wprowadzenie Rozdział 1 Rynek wina 1.1. Historia uprawy 1.2. Warunki wymagane do produkcji i przechowywania…
Wstęp Rozdział I Znaczenie współczesnego marketingu w kreowaniu rynku 1.1. Definicja, cele i funkcje marketingu…
Wstęp.........3 Rozdział I. Marketing w procesię zarządzania przedsiębiorstwem.........7 1.1. Istota i funkcje zarządzania marketingowego.........7 1.2.…
Wstęp ............ 5 Rozdział I. Marketingowa strategia produktu ............7 1. Elementy strategii produktu ............7 2.…
Wstęp ............3 Rozdzia I. Wizerunek marki ............5 1.1. Definicja, istota i funkcje marki ............5 1.2.…
Wstęp............2 Rozdział I. Badania marketingowe ich funkcje w przedsiębiorstwie, proces badawczy i źródła danych............4 1.1.…
Wstęp Rozdział I. Marketing w przedsiębiorstwie 1.1. Historia marketingu 1.2. Istota i pojecie marketingu 1.3.…
Wstęp Rozdział 1 Tradycyjne media reklamy 1. Omówienie dotychczas stosowanych mediów 1.1. Reklama prasowa 1.1.1.…