Kategoria: Marketing, Promocja, Reklama, Produkt

Prace z dziedziny Marketing Promocja Reklama Produkt . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Marketing w przedsiębiorstwie handlowym.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Firma handlowa jako uczestnik procesu gospodarczego 1. Istota przedsiębiorstwa handlowego i jego miejsce w gospodarce narodowej 2. Organizacja działalności handlowej 3. Formy organizacyjne firm handlowych Rozdział II Marketing, sposoby myslenia i działania na rynku 1. Istota, cele i zakres marketingu 2. Znaczenie marketingu dla działalności przedsiębiorstwa Rozdział III Zarządzanie przedsiebiorstwem handlowym, miejsce realizacji marketingu 1. Zakup i sprzedaz, kluczowe obszary zastosowania marketingu 2. Organizacja marketingu w firmie handlowej 3. Kontrola i ocena działalności marketingowej Zakończenie Bibliografia Wykaz aktów prawnych

Jakość obslugi klienta jako przewaga marketingowa firm.

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział 1 Charakterystyka marketingu uslug………7 1.1 Istota marketingu uslug………. 9 1.2 Charakterystyka uslug………. 12 1.3 Marketing Mix w uslugach ………. 15 Rozdział 2 Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwach uslugowych………23 2.1 Struktura działalności marketingowej……… 24 2.2 Strategie marketingowe……… 30 2.3 Programy marketingowe w sferze uslug………. 35 Rozdział 3 Firma uslugowa zorientowana na klienta……….40 3.1 Jakość i marketing w obsludze klienta………43 3.2 Metody poprawy jakosci uslug………. 47 3.3 Orientacje marketingowe w firmie uslugowej……… 50 Zakończenie………. 57 Biblografia………. 59

Atrakcyjność rynku samochodowego w Polsce.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Charakterystyka polskiego rynku samochodów osobowych……….5 1.1) Ewolucja przemyslu samochodowego na swiecie i w Polsce. 5 1.2) Ewolucja polskiego rynku samochodowego……….7 1.3) Charakterystyka podazy na polskim rynku samochodów osobowych……….12 1.4) Charakterystyka popytu na polskim rynku samochodów osobowych……….18 Rozdział II. Firma General Motors oraz jej pozycja na rynku europejskim………22 2.1) Historia firmy General Motors oraz jej pozycja na rynku europejskim……….22 2.2) Wielkosc i struktura sprzedaży firmy General Motors Opelna rynku polskim oraz jej udzial w rynku……….35 Rozdział III. Atrakcyjność rynku samochodów osobowych w Polsce na przykładzie operacji firmy General Motors Opel……….46 3.1) Elementy strategii marketingowej firmy General Motors Opel……….46…

Promocja sprzedaży jako element marketingu mix skutecznie oddzialywujacy na rynek

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Działania firm w ramach koncepcji marketingu -mix………5 1.1 Rola marketingu w działalności firmy………5 1.2 Marketing mix – istota i znaczenie………8 1.3 Elementy marketingu mix………9 1.3.1 Podkompozycja produktu………10 1.3.2 Podkompozycja ceny………14 1.3.3 Podkompozycja dystrybucji………17 1.3.4 Podkompozycja promocji………18 Rozdział II Elementy promocji sprzedazy………24 2.1 Zintegrowane działania promocyjne – promotion mix………24 2.2 Cele i zadania promocji sprzedazy………26 2.3 Instrumenty promocji konsumenckiej………30 2.4 Instrumenty promocji handlowej………41 Rozdział III Program promocji sprzedazy………44 3.1 Podstawowe decyzje przy planowaniu programu promocji sprzedazy 44 3.2 Program promocji sprzedaży kabin natryskowych firmy XYZ………45 3.2.1 Opis sytuacji 46 3.2.2 Program promocji………46 Zakończenie………51 Bibliografia………53

Kompozycja promocji na podstawie firm samochodów dostawczych

Przez administrator

Wstęp………1 Roadzial I. Istota marketingu ………2 1.1 Powiazania marketingu ze strategiami przedsiębiorstwa………3 1.2. Promocja -system komunikacji………8 1.3. Strategia promocyjna przedsiębiorstwa………13 1.3.1.Strategie promocyjne typu "push" i "pull"………15 1.4. Miejsce i rola promocji zarządzaniu marketingowym w przedsiębiorstwie………17 1.5. Etapy budowy skutecznej promocji………19 1.5.1.Identyfikacja docelowego adresata promocji………19 1.5.2. Okreslenie celów promocyjnych………21 1.5.3.Projektowanie przekazu promocyjnego………23 1.5.4.Wybór kanalu komunikacji………24 1.5.5.Ustalenie calkowitego budżetu promocyjnego………24 1.5.6.Zarządzanie i koordynowanie calosciowym procesem komunikacji marketingowej………26 Rozdział II. Elementy promocji………28 2.1.Reklama………28 2.1.1. Role jakie pelni reklama………29 2.1.2. Rodzaje i formy reklamy………30 2.1.3. Nowe formy reklamy………31 2.1.4. Środki reklamy………33 2.1.5. Metody reklamowe………34 2.1.6. Projektowanie skutecznych kampanii reklamowych………36 2.1.7. Ustalanie celów reklamy………37 2.1.8.…

Sklepy Internetowe jako nowa forma realizacji sprzedazy

Przez administrator

Rozdział 1 Charakterystyka Internetu i rynku elektronicznego 1.1. Historia Internetu 1.2. Przeszkody handlu internetowego 1.3. Pierwsza siec-ARPANET 1.4. Rozwój Internetu od lat 80-tych 1.5. Internet dzis Rozdział 2 Systemy platnosci i bezpieczenstwa danych stosowane w Internecie. 2.1. Straty i zagrozenia w Internecie 2.2. Podstawowe zagadnienia bezpieczenstwa 2.3. Protokól IKP 2.4. Najnowsze systemy platnosci w Internecie 2.5. Rodzaje zagrozen Rozdział 3 Wykorzystanie Internetu w procesię marketingowym 3.1. Wstęp 3.2. Najpopularniejsze formy reklamy w Internecie Rozdział 4 Przyklady wykorzystania elektronicznego marketingu w praktyce 4.1. Porównanie dwóch ksiegarni internetowych 4.2. Inne sklepy internetowe Rozdział 5 Biznes w Internecie 5.1. Realia Internetu w Polsce…

Marketingowa analiza rynku podszewek w Polsce

Przez administrator

Wstęp……….5 Rozdział I. Charakterystyka produktu oraz umiejscowienie rynku podszewek w strukturze przemyslu………9 1.1. Produkt na rynku przemyslowym……….9 1.2. Zespól instrumentów zwiazanych z produktem……….20 1.3. Podszewki jako produkt i ich miejsce na rynku……….29 Rozdział II. Analiza makrootoczenia marketingowego dostawcy podszewek……….35 2.1. Czynniki makrosrodowiskowe……….36 a) demografia……….36 b) czynniki ekonomiczne……….37 c) uwarunkowania spoleczno-kulturowe……….37 d) uwarunkowania polityczne i prawne……….38 e) technologia……….38 f) media……….39 g) środowisko fizyczne……….40 2.2. Analiza otoczenia srodowiskowego i rynku podszewek w Polsce……….40 Rozdział III. Analiza rynku podszewek wiskozowych (elementy metody pieciu sil M.E. Portera)……….54 3.1. Charakterystyka nabywców podszewek……….58 3.2. Analiza sytuacji dostawców podszewek czyli konkurencji……….82 3.3. Ocena atrakcyjnosci rynku……….104 Rozdział IV.…

Promocja środków kosmetycznych na przykładzie XYZ

Przez administrator

Rozdział I. Polityka promocyjna w przedsiębiorstwie 1. Istota i znaczenie promocji 2. Etapy tworzenia programu promocyjnego 2.1. Formulowanie celów polityki promocyjnej 2.2. Wybór form promocji a inne elementy marketingu mix 2.3. Ustalanie constansów promocyjnych 2.4. Ustalenie budżetu promocyjnego Rozdział II. Narzedzia promocji-mix 1. Reklama jako proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem 2. Sprzedaz osobista 3. Promocja dodatkowa 4. Propaganda marketingowa (public relations) 5. Sponsoring Bibliografia

Promocja w salonach samochodowych na przykładzie Fiat Auto Poland

Przez administrator

Wstęp………2 Rozdział I Determinaty zachowania nabywców 1.1. Proces zachowania nabywców – istota i etapy………3 1.1.1. Uswiadomienie potrzeby………4 1.1.2. Identyfikacja sposobów zaspokojenia potrzeby………5 1.1.3. Ocena alternatyw wyboru………7 1.1.4. Wybór i zakup produktu………8 1.1.5. Ocena i gromadzenie doswiadczen………9 1.2. Czynniki wpływajace na zachowanie nabywcy………12 1.2.1. Wpływy sytuacyjne………14 1.2.2. Wpływy psychologiczne………14 1.2.3. Wpływy spoleczno kulturowe………21 Rozdział II Promocja sprzedaży narzedziem kształtowania zachowania nabywców 2.1. Elementy marketingu mix………4 2.1.1. Podkompozycja produktu………27 2.1.2. Podkompozycja ceny………31 2.1.3. Podkompozycja dystrybucji………34 2.1.4. Podkompozycja promocji………36 2.2. Cele i zadania promocji sprzedazy………40 2.3. Instrumenty promocji konsumenckiej………44 Rozdział III Działalność promocyjna na podstawie Fiat Auto Poland 3.1 Historia motoryzacji w Polsce………55…

Wpływ reklamy na model wspólczesnej rodziny

Przez administrator

Wstęp………2 Rozdział 1. Rodzina w społeczenstwie……….3 1.1. Postawy i zachowania prokreacyjne……….4 1.2. Funkcje rodziny……….13 1.3. Formy zycia rodzinnego……….14 1.4. Rodzina w Polsce……….24 Rozdział 2. Wpływ mediów na model zycia rodzinnego……….28 2.1. Środki masowego przekazu a sposoby oddzialywania reklamy……….28 2.2. Elementy zachowan społecznych wykorzystywane w reklamie……….32 2.3. Oddzialywanie reklamy na rodzine……….34 Rozdział 3. Model wspólczesnej rodziny – na podstawie przekazów reklamowych……….36 3.1. Rola kobiety……….36 3.2. Obraz malzenstwa i rodziny……….48 3.3. Postawy spoleczenstwa wobec reklamy……….53 Rozdział 4. Rodzina w reklamie – obraz czy ksztaltowanie postaw……….63 Bibliografia………71

Agencja reklamowa. Studium wybranej firmy na przykładzie hipermarketu real.

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział I Istota marketingu………7 1.1. Charakterystyka marketingu………7 1.2. Niezmienne prawa marketingu………12 1.3. Podmiot marketingu – konsument………24 Rozdział II Aktywizacja sprzedazy………32 2.1. Instrumenty aktywizacji sprzedazy………32 2.2. Reklama i promocja………38 2.3. Agencja reklamowa………43 Rozdział III Skutecznosc reklamy na przykładzie hipermarketu 'real’………55 3.1. Ogólne informacje o hipermarkecie 'real’………55 3.2. Istota skutecznosci i efektywnosc reklamy………59 3.3. Metoda badan………62 3.4. Wyniki badan ankietowych………76 Zakończenie………82 Bibliografia………84 Spis tabel………86 Spis rysunków………87 Zalacznik………88

Strategie marketingowe w działalności banku na przykładzie XYZ.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Rola marketingu w działalności banków………6 1.1 Marketing usług bankowych, istota, ewolucje, znaczenie 1.2 Instrumenty marketingu-mix w działalności banków 1.3 Organizacja marketingu w bankach 1.4 Strategie marketingowe w działalności banków – rodzaje, charakterystyka Rozdział II Charakterystyka działalności XYZ S.A. ………37 2.1 Rynek usług bankowych w Polsce 2.2 Powstanie i rozwój XYZ S.A. Oddzial w ZZZ 2.3 Struktura organizacyjna i charakter zasobów wewnętrznych XYZ S.A. Oddzial w ZZZ 2.4 Obszary działalności banku XYZ S.A. Oddzial w ZZZ Rozdział III Koncepcja marketingowego działania banku XYZ S.A.Oddzial w ZZZ………62 3.1 Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej banku XYZ S.A. Oddzial w ZZZ…

Analiza sprzedaży wybranych wyrobów.

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział I Teoretyczne problemy funkcji sprzedazy………8 1. Program produkcji………8 2. Charakterystyka rynków………14 3. Obszary wyboru w zakresię sprzedazy………20 4. Czynniki wpływajace na polityke sprzedazy………26 Rozdział II Realizacja sprzedaży przez przedsiebiorstwo………31 1. Uwarunkowania działania przedsiębiorstwa na rynku………31 2. Analiza sprzedazy………39 3. Analiza produktów strategicznych………51 Rozdział III Kierunki aktywizacji sprzedazy………63 1. Zmiany w strategii produktu………63 2. Usprawnienie dystrybucji………65 3. Zróznicowanie polityki cenowej………69 4. Intensyfikacja dzialan promocyjnych………70 Zakończenie………75 Bibliografia………77 Spis tabel………79 Spis rysunków………80

Marketing w małych i srednich przedsiębiorstwach.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Zagadnienia metodologiczne małych i srednich przedsiebiorstw………5 1.1. Definicja przedsiębiorstwa, jego struktura organizacyjna………5 1.2. Klasyfikacja srednich i małych firm………17 1.3. Glówne cele funkcji przedsiebiorstw w gospodarce………26 Rozdział II. Procedury marketingowe w działalności banków………34 2.1. Produkt jako element marketingu-mix………34 2.2. Cena produktów banku………41 2.3. Polityka lokalizacji jako element strategii dystrybucji………46 2.4. Pojęcie i elementy promocji………53 2.5. Personel jako element marketingu-mix………64 2.6. Strategie marketingowe banków………66 Rozdział III. Rola marketingu w rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie Banku XYZ 70 3.1. Ogólna charakterystyka Banku XYZ………70 3.2. Oferta usług bankowych………………74 3.3. Organizacja działalności marketingowej Banku XYZ 78 3.4. Analiza SWOT………82 3.5. Instrumenty marketingu i…

Sprzedaz produktów w Internecie.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Wykorzystanie Internetu w biznesie……….1 1.1. Rozwój Internetu – nowego medium……….1 1.2. Rodzaje usług sieciowych……….3 1.2.1. World Wide Web……….3 1.2.2. Poczta elektroniczna, grupy dyskusyjne i IRC……….9 1.2.3. FTP……….10 1.2.4. Telnet……….10 1.3. Czym jest e-Biznes?………11 1.3.1. Co to jest handel elektroniczny?………12 1.3.2. Co to jest rynek elektroniczny?………13 1.3.3. Podzial rynku elektronicznego……….15 1.4. Rozwój handlu elektronicznego……….19 1.5. Rozwój e-commerce w Polsce……….20 Rozdział 2. Infrastruktura sprzedaży internetowej……….22 2.1. Wielkosc rynku internetowego……….22 Rys. 2.1. Populacja swiatowa [mld]………22 Rys. 2.4. Internet w Europie Wschodniej [liczba komputerów]………24 Rys. 2.7. Miejsce zamieszkania polskich uzytkowników sieci………27 Rys. 2.8. Wykształcenie polskich uzytkowników Internetu………27 Rys. 2.10. Miejsce korzystania…

Charakterystyka rynku używek w Polsce.

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział 1. Charakterystyka rynku używek w Polsce………4 1.1. Uzywki jako produkt………4 1.2. Produkcja używek w Polsce………9 1.3. Uczestnicy polskiego rynku używek w latach 1990 – 2000………22 Rozdział 2. Tendencje i przemiany w spożyciu i wydatkach gospodarstw domowych w Polsce………32 2.1. Wydatki i spozycie zywnosci………32 2.2. Wydatki na mieszkanie………40 2.3. Wydatki na ochrone zdrowia………42 Rozdział 3. Przemiany w spożyciu używek w Polsce………47 3.1. Spozycie i wydatki na uzywki w Polsce………47 3.2. Analiza struktury i poziomu wydatków………64 3.3. Tendencje w spożyciu uzywek………72 Zakończenie………82 Bibliografia………84 Spis tabel………85 Spis wykresów………87

Produkt jako jeden z czynników wpływajacych na zachowanie konsumenta.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Wprowadzenie………6 1.1. Pojęcie i znaczenie marketingu Rozdział 2. Wpływ produktu na zachowanie konsumenta………11 2.1. Charakterystyka produktu 2.1.1. Pojęcie produktu 2.1.2. Podzial produktów 2.1.3. Funkcje i atrybuty produktu 2.2. Oddzialywanie poszczególnych cech produktu na postepowanie nabywców 2.2.1. Produkt fizyczny 2.2.2. Marka 2.2.3.Opakowanie 2.2.4. Visual merchandising – oferowanie i prezentacja towarów w miejscu sprzedaży 2.2.5.Cena 2.2.6. Dystrybucja, asortyment 2.2.7. Uslugi przy- i po-sprzedazne 2.3. Cykl zycia produktu Rozdział 3. Zachowania konsumenta………44 3.1. Tresc i zakres pojęcia 3.2. Rodzaje zachowan 3.3. Etapy postępowania konsumenta na rynku 3.4. Uswiadomienie potrzeby 3.5. Identyfikacja sposobów zaspokajania potrzeby 3.6. Ocena alternatyw wyboru 3.7. Zakup…

Zastosowanie marketingu w działalności menedzera na przykładzie firm XXX i YYY.

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział I Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem. 1.1. Marketing jako sposób kierowania przedsiebiorstwem w gospodarce rynkowej……….8 1.2. Istota zarządzania przedsiębiorstwem……….11 1.3. Misja i glówne cele przedsiębiorstwa……….13 1.4. Elementy zarządzania w przedsiębiorstwie………14 1.5. Zadania i narzedzia zarządzania marketingowego……….17 Rozdział II Miejsce menedzera w marketingu. 2.1. Pojęcie i charakterystyka menedzera………20 2.2. Rola i znaczenie menedzera w marketingu……….23 2.3. Wizerunek skutecznego menedzera………28 2.4. Decyzje menedzerskie zwiazane z polityka produktu………34 2.5. Polityka sprzedaży – wyzwanie dla menedzera………39 2.6. Polityka komunikacji – ksztaltowanie globalnego wizerunku firmy………45 2.7. Cena jako obszar decyzji marketingowych……….52 2.8. Rola informacji w procesię podejmowania decyzji……….55 2.9. Kierowanie ludzmi w przedsiębiorstwie – kompetencje…

Logistyczne i marketingowe aspekty dystrybucji produktów spozywczych.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Dystrybucja jako element marketing-mix………5 1.1. Ogólna charakterystyka elementów marketing-mix ………5 1.2. Rola dystrybucji w strategii marketingowej………15 1.3. Planowanie dystrybucji………21 1.4. Kanały dystrybucji i czynniki determinujace ich wybór………24 Rozdział II. Logistyka jako zespół dzialan zarządzania dystrybucja………31 2.1. Modelowanie systemu logistycznego w dystrybucji ………32 2.2. Dobór uczestników kanalu dystrybucji………37 2.3. Struktura czynnosciowa dzialan logistycznych w dystrybucji………42 Rozdział III. Specyfika produktu spozywczego i jego rynku………49 3.1. Produkt spozywczy w klasyfikacji marketingowej ………49 3.2. Struktura produktu spozywczego………55 3.3. Kanały dystrybucji produktów spozywczych w Polsce………62 Rozdział IV. Dystrybucja produktów na rynku spozywczym ………67 4.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa………68 4.2. Organizacja systemu dystrybucji………70 4.3. Zarządzanie…

Marketingowe zarządzanie w przedsiębiorstwie przemyslu wlókienniczego na przykładzie XYZ.

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział I Charakterystyka rynku produktów wlókienniczych……….6 1.1. Specyfika rynku produktów wlókienniczych……….6 1.2. Wielkosc i struktura popytu……….9 1.3. Wielkosc i struktura podazy……….11 Rozdział II Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem……….21 2.1. Miejsce marketingu w zarządzaniu przedsiebiorstwem ………21 2.2. Istota i rodzaje strategii marketingowych………23 2.3. Strategie marketingowe w cyklu zycia rynkowego produktu………28 Rozdział III Charakterystyka XYZ ………32 3.1. Geneza i rozwój przedsiębiorstwa………32 3.2. Charakterystyka modelu wlasnosciowo – organizacyjnego……….33 3.3. Poziom i struktura potencjalu wytwórczego………35 3.4. Wielkosc i struktura asortymentowa produktów……… ……….41 3.5. Charakterystyka produktów strategicznych……….49 Rozdział IV Uwarunkowania ekonomiczne działalności przedsiębiorstwa……….61 4.1. Uwarunkowania mikroekonomiczne………61 4.2. Uwarunkowania makroekonomiczne……….64 4.3. Konkurencyjnosc jakosciowa i ekonomiczna przedsiębiorstwa………69 Rozdział…

Analiza zarządzania marketingowego na przykładzie XYZ.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdizal 1. Nowoczesna koncepcja zarządzania………5 1.1. Definicja i funkcje marketingu………5 1.2. Etapy podejmowania decyzji marketingowych………8 Rozdział 2. Rola planu marketingowego w przedsiębiorstwie………10 2.1. Struktura planu marketingowego………12 2.2. Rodzaje planów marketingowych………13 Rozdział 3. Charakterystyka XYZ……….22 3.1. Prezentacja firmy………22 3.2. Polityka prorynkowa i inwestycje kapitalowe………23 Rozdział 4. Plan marketingowy dla Wydzialu ABC………33 4.1. Streszczenie menedzerskie………34 4.2. Analiza sytuacji rynku………35 4.2.1. Rynek i jego charakterystyka………35 4.2.2. Produkt………38 4.2.3. Cena………39 4.2.4. Kanały dystrybucji………40 4.2.5. Sprzedaz………41 4.2.6. Technologia………43 4.3. Analiza możliwości rynkowych………44 4.3.1. Analiza konkurencji………44 4.3.2. Analiza atrakcyjnosci rynku i mozliwossci sprzedazy………46 4.3.3. Analiza SWOT………47 Rozdział 5. Programy marketingowe dla wydzialu ABC………49 5.1. Cele…

Ocena promocji realizowanej w XYZ.

Przez administrator

Wstęp ……… 4 Rozdział 1. Promocja w instrumentarium marketingowym………6 1.1. Marketing jako nowoczesne spojrzenie na klienta………6 1.2. Kompozycja instrumentów marketingu-mix………10 1.3. Promocja jako element marketingu-mix………12 1.3.1. Istota promocji………12 1.3.2. Cele i funkcje promocji……… 16 1.3.3. Kompozycja promocji-mix………20 1.4. Zwiazki promocji z pozostalymi instrumentami marketingu-mix……. ..23 Rozdział 2. Charakterystyka instrumentów promocji-mix………34 2.1. Reklama jako proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem ………34 2.1.1. Pojęcie i istota reklamy………34 2.1.2. Charakterystyka środków reklamy………40 2.2. Charakterystyka promocji sprzedazy………49 2.3. Sprzedaz osobista jako element promocji-mix………58 2.4. Public relations działania kształtujące wizerunek firmy……… 63 2.5. Sponsoring jako nowoczesny instrument promocji-mix……… 68 Rozdział 3. Ocena wpływu promocji na…

Marketing na rynku usług kosmetycznych na przykładzie salonu kosmetycznego XYZ.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Rynek usług kosmetycznych jako elementy rynku dóbr i usług konsumpcyjnych………4 1.1 Pojęcie rynku usług kosmetycznych………4 1.2 Zarys historyczny kosmetyki………7 1.3 Elementy rynku usług kosmetycznych………13 Rozdział II. Charakterystyka salonu XYZ………16 2.1 Struktura organizacyjna………16 2.2 Personel firmy i obsługa klienta………20 2.3 Klienci firmy………24 2.4 Pozycja firmy na rynku………26 Rozdział III Wybrane elementy marketingu w działalności salonu XYZ………29 3.1 Strategia produktu………29 3.2 Polityka cen………36 3.3 Strategia promocji………43 3.3.1 Reklama………47 3.3.2 Public relations………49 3.3.3 Internet………53 3.4 Polityka kadrowa………57 3.5 Ocena dzialan marketingowych firmy przez klientów salonu XYZ………62 Podsumowanie………68 Bibliografia………70 Spis rysunków………72 Spis tabel………72 Spis wykresów……..72

Telemetria jako skuteczny srodek w tworzeniu kampanii reklamowych.

Przez administrator

Wstęp………1 Rozdział I Reklama a inne instrumenty promocji……….3 1. Promocja jako narzedzie marketingowe………3 2. Charakterystyka reklamy jako instrumentu promocji………12 3. Proces tworzenia kampanii reklamowej………15 Rozdział II Wykorzystanie badan telemetrycznych w planowaniu kampanii telewizyjnej………26 1. Telemetria jako nowe zjawisko na rynku mediów telewizyjnych………26 2. Kryteria oceny jakosci badan………37 3. Definicje zmiennych parametrów ogladalnosci………41 4. Struktura widowni nadawców telewizyjnych………47 Rozdział III Badanie telemetryczne jako podstawa wyboru okreslonej stacji telewizyjnej przez reklamodawców na przykładzie TVP1, TVP2, Polsatu………77 1. Atrakcyjność ramówki programowej………77 2. Profile widowni………84 3. Koszty ponoszone przez reklamodawce………90 Zakończenie………95 Bibliografia………97 Spis tabel i rysunków………98

Oddzialywane marketingu na wazniejsze sfery funkcjonowania firmy.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Pojęcie, zakres i uwarunkowania marketingu w przedsiębiorstwie 1. Charakterystyka marketingu 2. Orientacja marketingowa a inne orientacje przedsiębiorstwa 3. Marketing w strukturze organizacyjnej firmy Rozdział II. Marketing a wybrane sfery funkcjonowania firmy 1. Decyzje marketingowe zwiazane z polityk± produktu 2. Cena produktu jako obszar decyzji marketingowych 3. Kształtowanie dystrybucji i promocji produktu jako obszar decyzji marketingowych Rozdział III. Propozycje zmian w funkcjonowaniu marketingu firmy XYZ 1. Krótka charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ 2. Rynek komputerów przenosnych w Polsce 3. Sposób realizowania funkcji marketingowych w firmie XYZ. oraz proponowane zmiany w funkcjonowaniu marketingu Zakończenie i wnioski Literatura