Kategoria: Marketing, Promocja, Reklama, Produkt

Prace z dziedziny Marketing Promocja Reklama Produkt . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Pozytywne i negatywne aspekty zakupów internetowych.

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział 1 Zakupy przez internet 1.1. Pojecia: zakupy tradycyjne, zakupy przez internet……… 7 1.2. Zasady kupowania przez internet ………12 1.3. Serwisy bezplatnych ogloszen internetowych na wybranych przykladach……… 20 1.4. Rodzaje i charakterystyka wybranych sklepów i aukcji internetowych ………26 Rozdział 2 Plusy i minusy dokonywania zakupów przez internet. 2.1. Pozytywne aspekty zakupów przez internet ………33 2.2. Negatywne aspekty zakupów przez internet ………36 Rozdział 3 Zalozenia metodologiczne badan wlasnych. 3.1. Przedmiot i cel badan ………39 3.2. Problemy badawcze i hipotezy robocze……… 40 3.3. Zmienne i wskazniki……… 43 3.4. Metody, techniki i narzedzia badawcze……… 46 3.5. Dobór próby badawczej ………49 3.6. Miejsce…

Znaczenie komunikacji marketingowej dla wzrostu konkurencyjnosci przedsiębiorstwa.

Przez administrator

Wprowadzenie…………3 Rozdział 1. Istota i znaczenie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem 1.1. Definicja komunikacji marketingowej………… 5 1.2. Komunikacja wewnetrzna i komunikacja zewnetrzna………… 9 1.3. System informacji marketingowej………… 14 Rozdział 2. Wymiana informacji jako sposób lacznosci przedsiębiorstwa z partnerami biznesowymi i klientami. 2.1. Sposób lacznosci z partnerami biznesowymi …………18 2.2. Sposób lacznosci z klientami …………25 2.3. Znaczenie nowoczesnych technologii informacyjnych dla komunikacji z rynkiem………… 31 Rozdział 3. Komunikacja marketingowa firmy Ergon Poland. 3.1. Ogólna charakterystyka firmy Ergon Poland …………36 3.2. Komunikacja z partnerami biznesowymi………… 39 3.3. Komunikacja z klientami …………39 3.4. Komunikacja wewnatrz firmy …………44 3.5. Slabe i mocne strony komunikacji marketingowej…

Budowa marki na przykładzie branzy kosmetycznej w Polsce.

Przez administrator

Streszczenie……….. 3 Slowa kluczowe……….. 3 Wstęp……….. 4 Rozdział I Istota i rodzaje marek 1.1. Istota, funkcje i aspekty prawne funkcjonowania marki……….. 7 1.2. Rodzaje marek………..11 1.3. Tozsamosc a wizerunek marki ………..14 Rozdział II Budowa marki jako element strategii marki 2.1. Elementy budowy i zarządzania marka……….. 20 2.2. Pozycjonowanie marki ………..24 2.3. Działania promocyjne a budowa marki……….. 28 Rozdział III Branza kosmetyczna w Polsce 3.1. Struktura i ksztaltowanie się rynku kosmetycznego w Polsce ………..36 3.2. Najwieksze marki z branzy kosmetycznej w Polsce i reprezentujace je przedsiębiorstwa……….. 41 3.3. Sytuacja w branzy kosmetycznej w Polsce a trendy ogólnoswiatowe ………..49 3.4. Zalozenia dotyczace…

Wpływ wizerunku marki na proces decyzyjny konsumentów.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział 1. Anatomia marki 1.1 Pojęcie i istota marki………. 5 1.2 Poziomy markowego produktu i róznicowanie marki………. 9 1.3 Cykl zycia marki ……….11 Rozdział 2. Instrumenty wprowadzenia marki na rynek 2.1 Tozsamosc a wizerunek marki ……….15 2.2 Wprowadzanie i oznaczanie nowej marki………. 20 2.3 Kapital marki budowany na konsumencie………. 27 Rozdział 3. Narzedzia kształtujące wizerunek firmy w oczach konsumentów 3.1 Nazwa marki……….32 3.2 Logo ……….37 3.3 Komunikat reklamowy ……….43 3.4 Wpływ mediów spolecznosciowych na budowanie wizerunku marki………. 45 Rozdział 4. Badanie wpływu wizerunku marki na proces decyzyjny konsumentów 4.1 Cel badawczy i charakterystyka respondentów ……….50 4.2 Czynniki decydujace o…

Zastosowanie techniki wywiadu indywidualnego w typologii klientów przedsiębiorstwa odziezowego (na przykładzie firmy XYZ)

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I Typologia klientów przedsiębiorstwa odziezowego jako przedmiot badan 1. Potrzeby klientów przedsiębiorstwa odziezowego 2. Istota i cel przeprowadzenia typologii 3. Proces przeprowadzenia typologii przedsiębiorstwa odziezowego Rozdział II Metody ilosciowe w dokonywaniu typologii klientów 1. Badania ilosciowe prowadzone na potrzeby przeprowadzania typologii 2. Wywiad bezposredni jako technika pozyskiwania danych na potrzeby typologii 3. Organizacja badan ilosciowych – opis procedury budowy kwestionariusza wywiadu Podsumowanie Bibliografia Spis rysunków Aneks metodyczny 1. Kwestionariusz wywiadu przed pilotazem 2. Kwestionariusz wywiadu po pilotazu

Marketing bezposredni w firmie Avon.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I Marketing bezposredni nowa koncepcja marketingu 1.1. Marketing bezposredni – definicje, istota i znaczenie……….5 1.2. Elementy marketingu 4P……….8 1.2.1. Produkt……….8 1.2.2. Cena……….9 1.2.3. Dystrybucja……….11 1.2.4. Promocja……….15 1.3. Narzedzia marketing bezpośredniego……….15 1.3.1. Baza danych i źródła informacji o klientach- podstawowym instrumentem realizacji strategii marketingu bezpośredniego……….13 1.3.2. Klasyczne narzedzia marketingu bezpośredniego……….17 1.3.3. Nowoczesne narzedzia marketingu bezpośredniego……….23 Rozdział II Charakterystyka firmy Avon 2.1. Historia przedsiębiorstwa……….27 2.2. Misja, wizja, filozofia firmy……….30 2.3. Sposoby oddzialywania na klienta w firmie Avon- podstawa sukcesu w sprzedaży bezpośredniej……….33 Rozdział III Skutecznosc stosowania marketingu bezpośredniego w firmie Avon 3.1. Metoda badan- Ocena bezposrednia adresatów dzialan marketingu bezpośredniego……….38…

Identyfikacja dzialan marketingowych realizowanych przez szkoly ponadgimnazjalne.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Działania marketingowe jako instrument promocji szkoly ponadgimnazjalnej 1.1.Definicja dzialan marketingowych 1.2.Charakterystyka marketingu jako instrumentu promocji 1.3.Rola i efektywnosc dzialan marketingowych 1.4. Koncepcje dzialan marketingowych realizowanych w placówkach oswiatowych Rozdział II Funkcjonowanie szkoly XYZ w zakresię dzialan realizowanych przez nia dzialan marketingowych 2.1. Opis działalności szkoly 2.2.Akty prawne dotyczace promocji szkoly 2.3.Działania merketingowe realizowane przez szkole XYZ oraz ich identyfikacja Rozdział III Metodologia badan wlasnych dotyczacych identyfikacji dzialan marketingowych realizowanych w szkole XYZ. 3.1.Przedmiot i cele badan 3.2.Problemy badawcze i hipotezy 3.3.Zmienne i wskazniki 3.4.Metody, techniki i narzedzia badawcze 3.5.Organizacja, przebieg oraz charakterystyka badanej grupy 3.6.Analiza uzyskanych wyników…

Emocje w reklamie na przykladach skarg konsumenckich rozpatrywanych przez Rade Reklamy

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Reklama jako zjawisko społeczne i biznesowe 1.1. Czym jest reklama 1.2. Odbiorcy reklam 1.3. Rada Reklamy i jej uprawnienia w zakresię oceny reklamy oraz jej przekazu Rozdział II Skargi konsumentów – odbiorców reklam 2.1. Forma skladania skargi do Rady Reklamy 2.2. Tryb rozpatrywania skargi przez Rade 2.3.Przyczyny skladania skarg przez konsumentów do Rady Reklamy Rozdział III Emocje w reklamie jako przyczyna skarg skladanych przez odbiorców spotów do Rady Reklamy 3.1. Metody prezentowania emocji w reklamach 3.2. Nastawienie emocjonalne odbiorców spotów reklamowych 3.3. Kontrowersyjne emocjonalnie spoty reklamowe jako forma prezentowania okreslonego produktu Zakończenie Bibliografia

Budowa relacji z klientami na przykładzie spółki produkcyjnej.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział 1. Marketing partnerski w działalności firmy 1.1. Definicje i istota marketingu partnerskiego ……….5 1.2. Uwarunkowania kreowania relacji z partnerami biznesowymi ……….12 1.3. Budowa relacji z partnerami biznesowymi a wzrost konkurencyjnosci firmy ……….20 Rozdział 2. Proces budowy relacji z klientami. 2.1. Etapy kształtowania relacji z klientami……….24 2.1.1. Budowa zaufania……….31 2.1.2. Utrwalanie relacji……….35 2.2. Narzedzia budowy relacji z klientami……….38 2.2.1. Spotkania i szkolenia……….44 2.3. Korzysci wynikajace z rozwoju partnerskich relacji……….47 Rozdział 3. Relacje z klientami na przykładzie spółki produkcyjnej. 3.1. Prezentacja spółki produkcyjnej……….54 3.2. Przyklady budowy relacji z klientami……….57 3.3. Skutki budowy relacji z klientami dla konkurencyjnosci firmy……….66 Podsumowanie ……….72…

Skutecznosc kanalów reklamowych na przykładzie marki IKEA

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Rola i znaczenie komunikacji marketingowej 1.1. Rola i znaczenie promocji osobistej 1.2. Rola i znaczenie public relations 1.3. Rola i znaczenie marketingu bezpośredniego 1.4. Rola i znaczenie promocji uzupelniajacej 1.5. Rola i znaczenie merchandisingu 1.6. Rola i znaczenie komunikacji nieformalnej Rozdział 2 Znaczenie reklamy 2.1 Definicja reklamy 2.2. Funkcje reklamy 2.3. Nosniki reklamy 2.3.1. Telewizja 2.3.2. Prasa 2.3.3. Radio 2.3.4. Internet 2.3.5. Reklama zewnetrzna Rozdział 3. Opis marki IKEA 3.1. Geneza sklepów IKEA 3.2. Misja i wartosci IKEA 3.3. Organizacja i promocja IKEA Rozdział 4. Poznanie skutecznosci reklam w nosnikach reklamowych na przykładzie marki IKEA. 4.1. Zalety…

Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy na przykładzie Sandler Training Polska

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Wizerunek firmy – wybrane aspekty w ujęciu teoretycznym – wprowadzenie 1.1 Pojęcie wizerunku firmy. Wizerunek firmy a marka firmy 1.2. Czynniki wpływajace na wizerunek firmy 1.3 Proces kreowania wizerunku firmy 1.4 Znaczenie pozytywnego wizerunku dla firmy i jej rozwoju 1.5 Podsumowanie Rozdział 2 Public Relations jako instrument kreowania wizerunku firmy 2.1 Pojęcie Public Relations 2.2 Cele i funkcje Public Relations 2.3 Metody i techniki dzialan z zakresu Public Relations 2.4 Public Relations a kreowanie wizerunku firmy 2.5 Podsumowanie Rozdział 3 Charakterystyka firmy Sandler Training Polska 3.1 Geneza powstania, zakres i zasieg działania firmy, cele strategiczne i operacyjne…

Wpływ reklam wykorzystujacych pozytywne emocje na decyzje zakupowe konsumentów.

Przez administrator

Wstęp……….5 Rozdział 1. Reklama jako czynnik ksztaltujacy zachowania konsumenta 1.1. Geneza reklamy ……….7 1.2. Pojęcie reklamy………. 9 1.4. Mechanizm działania reklamy………. 11 1.5. Rodzaje reklamy i srodki przekazu………. 14 Rozdział 2. Obraz a emocje 2.1. Emocje w reklamie ……….22 2.2. Oddzialywanie emocji na czlowieka………. 23 2.3. Proces percepcji………. 24 2.4. Emocje a reakcje………. 25 Rozdział 3. Istota komunikatu reklamowego 3.1. Istota komunikatu reklamowego………. 29 3.2. Cechy komunikatu reklamowego ……….30 3.3. Formy narracji w reklamie ……….34 3.4. Rodzaje sloganów reklamowych………. 35 3.5. Istota stylu reklamowego ……….36 3.6. Istota przekazu wizualnego ……….43 Rozdział 4. Podejmowanie decyzji konsumenckich 4.1. Pojęcie decyzji konsumenckich………. 46…