Budowa relacji z klientami na przykładzie spółki produkcyjnej.
22 października 2015
Wstęp……….3
Rozdział 1.
Marketing partnerski w działalności firmy
1.1. Definicje i istota marketingu partnerskiego ……….5
1.2. Uwarunkowania kreowania relacji z partnerami biznesowymi ……….12
1.3. Budowa relacji z partnerami biznesowymi a wzrost konkurencyjnosci firmy ……….20
Rozdział 2.
Proces budowy relacji z klientami.
2.1. Etapy kształtowania relacji z klientami……….24
2.1.1. Budowa zaufania……….31
2.1.2. Utrwalanie relacji……….35
2.2. Narzedzia budowy relacji z klientami……….38
2.2.1. Spotkania i szkolenia……….44
2.3. Korzysci wynikajace z rozwoju partnerskich relacji……….47
Rozdział 3.
Relacje z klientami na przykładzie spółki produkcyjnej.
3.1. Prezentacja spółki produkcyjnej……….54
3.2. Przyklady budowy relacji z klientami……….57
3.3. Skutki budowy relacji z klientami dla konkurencyjnosci firmy……….66
Podsumowanie ……….72
Bibliografia ……….74
Spis rysunków………. 76
Spis tabel………. 77
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|