Inicjatywy społeczne a ich oddziaływanie na społeczność
Wstęp……….4 Rozdział I Kampania społeczna – zarys teoretyczny. 1.1 Definicja kampanii społecznych……….6 1.2 Typologie kampanii społecznych……….8 1.3 Cele działań kampanii społecznych……….10 1.4 Różnice między reklamą społeczną a reklamą komercyjną……….11 Rozdział II Kampania 'bezpieczne przejście – zatrzymaj się i żyj’ jako przedmiot badawczy. 2.1 Dane dotyczące wypadków na drogach ……….26 2.2 Charakterystyka kampanii 'Bezpieczne przejście – zatrzymaj się i żyj’……….27 2.2.1 Cel działań kampanii……….27 2.2.2 Grupy docelowe kampanii……….27 2.2.3 Źródła finansowania kampanii……….28 2.3 Media społecznościowe i inne środki przekazu wykorzystane w kampanii 'Bezpieczne przejście – zatrzymaj się i żyj’……….29 Rozdział III Kampania 'Bezpieczne przejście – zatrzymaj się i żyj’ a jej…