Kategoria: Zarządzanie

Prace z dziedziny Zarządzanie. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Rentownosc jako kategoria oddzialujaca na efektywnosc zarzadzania 5/5 (6)

Przez administrator

  Wstep………..3 Rozdzial 1 Efektywność zarzadzania w przedsiębiorstwie 1.1. Tradycyjne podejście do zarzadzania przedsiebiorstwem……….. 5 1.2. Współczesne koncepcje zarzadzania ………..11 1.3. Sprawozdawczość finansowa jako zródlo informacji o rentowności przedsiebiorstwa……….. 15 Rozdzial 2 Rentownosc w rachunkowosci finansowej 1.4. Pojecie, istota i metody…

System dystrybucji i jego usprawnienie na przykładzie przedsiębiorstwa ABC Nikt nie ocenił. Bądź pierwszy

Przez administrator

Streszczenie ……….3 Wstęp ……….4 Rozdział 1 Dystrybucja i jej rola w logistyce przedsiębiorstwa 1.1. Pojęcie dystrybucji ……….6 1.2. Funkcje dystrybucji w przedsiębiorstwie ……….8 1.3. Istota kanałów dystrybucyjnych oraz ich klasyfikacja………. 11 1.4. Centra dystrybucji i centra logistyczne jako podmioty kanałów…

Funkcjonowanie zarządu powiatu 5/5 (4)

Przez administrator

Wstęp……….. 5 Rozdział I Zagadnienia ogólne……….. 9 1.1. Istota samorządu terytorialnego……….. 10 1.2. Znaczenie samorządu terytorialnego……….. 12 1.3. Struktura samorządu terytorialnego w Polsce……….. 13 1.4. Samorząd powiatowy i jego rola w systemie administracji publicznej. 15 1.5. Organy powiatu……….. 17 Rozdział…

Szkolenia pracowników na przykładzie firmy XYZ. 4.81/5 (42)

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Szkolenia pracowników. Zagadnienia wstępne………5 1.1. Ogólna charakterystyka szkoleń………5 1.2. Znaczenie szkolenia pracowników………11 Rozdział II Planowanie, realizacja i ocena szkoleń pracowniczych………19 2.1. Analiza potrzeb w zakresie szkoleń ………21 2.2. Metody i formy szkoleń………23 2.3. Ocena szkoleń ………28 Rozdział…

System motywacji pracowników 4/5 (21)

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział 1 Motywacja i motywowanie 1.1. Pojęcie motywacji i motywowania ……….4 1.2. Rodzaje i modele motywacji………. 8 1.3. Motywacyjne znaczenie nagród i kar ……….11 Rozdział 2 Teorie motywacji 2.1. Teoria treści ……….14 2.2. Teoria procesu ……….26 2.3. Teorie wzmocnienia…

Rola menadżera w zarządzaniu organizacją 4.15/5 (27)

Przez administrator

Wstęp…….5 Rozdział I Proces zarządzania organizacjią 1.1. Istota i cechy procesu zarządzania……. 6 1.2. Funkcje zarządzania……. 8 1.3. Rozwój zasad i teorii zarządzania …….12 Rozdział II Kierowanie w organizacji 2.1. Menedżer – pojęcie i rodzaje……. 17 2.2. Kompetencje kierownicze……. 20…

Zarządzanie systemem emerytalnym w Polsce 4.35/5 (20)

Przez administrator

Wstęp………5 Rozdział I Historia systemu emerytalnego w Polsce 1.1. Systemy emerytalne w Polsce przed 1999 rokiem ………6 1.2. Reforma emerytalna z 1999 roku ………10 1.3. Zmiany w polskim systemie emerytalnym po 2008 roku ………13 Rozdział II Charakterystyka III filaru emerytalnego…

Wpływ zarządzania systemem społecznej odpowiedzialności biznesu na kreowanie wizerunku Banku PKO BP S.A. 4.43/5 (23)

Przez administrator

Wstęp………5 Rozdział I Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa 1.1 Definicja wizerunku i jego funkcje……… 7 1.2 Wartość wizerunku oraz czynniki ją kreujące……… 11 1.3 Rodzaje wizerunku……… 13 1.4 Elementy wizerunku ………16 1.5 Instrumenty kreowania wizerunku firmy……… 17 1.6 Proces kształtowania wizerunku firmy…………

Organizacja ochrony przed zagrożeniami charakterystycznymi dla gminy XYZ 4.29/5 (31)

Przez administrator

Wstęp……….5 Rozdział I Istota zarządzania kryzysowego. 1.1. Pojęcie zarządzania kryzysowego……….7 1.2. Fazy zarządzania kryzysowego……….9 1.3. System i struktura zarządzania kryzysowego……….12 1.4. Podstawy prawne zarządzania kryzysowego……….16 Rozdział II Charakterystyka gminy XYZ. Potencjalne zagrożenia i formy ich przeciwdziałania.       2.1. Historia i charakterystyka…

Zarządzanie kryzysowe w gminie XYZ 4.31/5 (29)

Przez administrator

Wstęp……….5 Rozdział I Istota zarządzania kryzysowego. 1.1. Pojęcie zarządzania kryzysowego……….7 1.2. Fazy zarządzania kryzysowego……….9 1.3. System i struktura zarządzania kryzysowego……….12 1.4. Podstawy prawne zarządzania kryzysowego……….16 Rozdział II Charakterystyka gminy XYZ. Potencjalne zagrożenia i formy ich przeciwdziałania. 2.1. Historia i charakterystyka…

Znaczenie szkoleń w procesie zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie 4.13/5 (24)

Przez administrator

Wstęp………. 6 Rozdział I Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie       1.1. Definicja i podział przedsiębiorstw………. 9 1.2. Cechy i cele przedsiębiorstw………. 13 1.3. Strategia rozwoju………. 18 1.4. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa i jego rynku………. 26 1.5. Istota zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie……….…

Rozwój zawodowy pracowników 4.09/5 (23)

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Podstawowe zagadnienia rozwoju w aspekcie teoretycznym 1.1. Definicja rozwoju 1.2. Mechanizmy i efekty rozwoju 1.3. Podstawowe założenia i czynniki rozwoju organizacji 1.4. Człowiek jako podmiot procesu rozwoju 1.5. Rozwój osobisty a rozwój zawodowy Rozdział II Metodologia badań…

Rola komunikacji w zarządzaniu organizacją 4.39/5 (18)

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział 1 Kompleksowy wymiar komunikacji 1.1 Definicja, cechy i funkcje komunikowania……… 6 1.2 Formy komunikowania ………11 1.3 Bariery w komunikowaniu się……… 20 1.4 Nowe media w komunikowaniu społecznym ………24 Rozdział 2 Komunikacja w organizacji 2.1 Istota i znaczenie komunikacji…

Wykorzystanie internetowych portali pracy w pozyskiwaniu zasobów ludzkich 4.25/5 (28)

Przez administrator

Wstęp……….1 Rozdział I Znaczenie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie 1.1 Pojęcie zasobów ludzkich……….3 1.2 Zróżnicowanie w definiowaniu zarządzania zasobami ludzkimi……….6 Rozdział II Istota i uwarunkowania procesu rekrutacji 1.1 Strategie pozyskiwania personelu……….10 1.2 Znaczenie i funkcje procesu rekrutacji……….12 1.3 Opis stanowiska pracy…

Rola komunikacji w efektywnym zarządzaniu organizacją 4.38/5 (21)

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział 1 Kompleksowy wymiar komunikacji 1.1 Definicja, cechy i funkcje komunikowania……… 6 1.2 Formy komunikowania ………11 1.3 Bariery w komunikowaniu się……… 20 1.4 Nowe media w komunikowaniu społecznym ………24 Rozdział 2 Komunikacja w organizacji 2.1 Istota i znaczenie komunikacji…

Zarządzanie zasobami ludzkimi na przykładzie XYZ 4.21/5 (28)

Przez administrator

Wstęp……….5 Rozdział 1 Zarządzanie zasobami ludzkimi, ustalenia terminologiczne       1.1. Celzarządzania zasobami ludzkimi 1.2. Znaczenie zarządzania zasobami ludzkimi 1.3. Polityka personalna Rozdział 2 Instrumenty zarządzania zasobami ludzkimi       2.1. Teorie zarządzania zasobami ludzkimi 2.2. Organizacja procesu zatrudnienia 2.3. Rekrutacja i selekcja personelu…

Stres jako motywator pracowników na przykładzie firmy 4.05/5 (20)

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Teoretyczne aspekty stresu 1.1. Wyjaśnienie pojęcia stresu………..5 1.2. Rodzaje stresu………..9 1.3. Czynniki wywołujące stres………..14 1.4. Konsekwencje stresu………..18 1.5. Sposoby radzenia sobie ze stresem………..21 Rozdział 2 Istota motywacji w miejscu pracy.       2.1. Definicja i znaczenie motywacji w miejscu…

Zarządzanie klubem sportowym na przykładzie wybranych klubów sportowych 4.24/5 (25)

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I Marketing w sporcie 1.1. Definicja i znaczenie marketingu sportowego……….6 1.2. Wpływ biznesu na sport……….17 1.3. Charakterystyka rynku sportu……….23 Rozdział II Charakterystyka opolskich klubów sportowych 2.1. Charakterystyka środowiska sportowego w regionie opolskim……….35 2.2. Marketingowe aspekty w zarządzaniu klubem…