Rola pedagoga w pracy z dzieckiem autystycznym
6 marca 2019Wstęp…………2
Rozdział I
Dziecko autystyczne
1.1. Pojęcie autyzmu…………4
1.2. Zespół Aspergera a autyzm…………7
1.3. Przyczyny autyzmu…………12
1.4. Charakterystyka dziecka autystycznego…………16
Rozdział II
Praca pedagoga specjalnego z dzieckiem autystycznym
2.1. Diagnoza pedagogiczna…………25
2.2. Metody pracy z dzieckiem autystycznym…………29
2.3. Rola pedagoga specjalnego w pracy z dziećmi autystycznymi…………39
2.4. Ocena kompetencji społecznych dziecka…………43
Rozdział III.
Podstawy metodologiczne badań własnych
3.1. Przedmiot i cel badań…………47
3.2. Problemy i hipotezy badawcze…………48
3.3. Zmienne i wskaźniki…………49
3.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze…………53
3.5. Organizacja badań i charakterystyka grupy badawczej…………56
Rozdział IV.
Analiza wyników badań własnych
4.1. Działania pedagoga specjalnego w celu poprawy jakości kontaktów dziecka autystycznego w grupie…………59
4.2. Działania pedagoga specjalnego na rzecz zdobywania pozytywnych doświadczeń w procesie nauczania przez dziecko autystyczne…………62
Wnioski końcowe …………71
Zakończenie …………74
Spis tabel i schematów …………78
Aneksy………… 79
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|