Prace magisterskie, licencjackie, dyplomowe wzory oraz przykłady.
Prace licencjackie, magisterskie, dyplomowe jako gotowe wzory treści. Temat, spis treści, plan pracy.
Wstęp………5 Rozdział I Geneza giełdy 1.Historia powstania………7 2.Podział giełd………8 3.Uczestnicy giełdy………9 Rozdział II Transakcje giełdowe 1. Kontrakty terminowe………12 1.1 Geneza transakcji terminowych………12 1.2 Charakterystyka kontraktów terminowych………13 1.3 Kontrakty terminowe typu futures………17 1.4 Warunki rozwoju………19 1.5 Użyteczność kontraktów, przykłady ich wykorzystywania………20 2. Transakcje opcyjne………23 2.1 Historia rynku opcji………23 2.2 Rodzaje i podział opcji………24 2.3 Spekulacje opcjami………28 2.4 Błędy popełniane w spekulacjach opcjami………31 3.Transakcje na akcjach………32 3.1 Geneza oraz podział akcji………32 3.2 Wybór akcji………33 3.3 Przykład wykorzystania akcji………36 Rozdział III Strategie inwestowania 1. Metody gry giełdowej strategie inwestycyjne………37 2. Zasady inwestowania prowadzące do zysków………44 3. Ryzyko związane z inwestowaniem na giełdzie………47 Rozdział…
Wstęp…………2 Rozdział I Przesłanki podejmowania decyzji inwestycyjnych. 1.1. Formy inwestowania na rynku finansowym…………4 1.2. Cele oraz motywy podejmowania inwestycji giełdowych…………10 1.3. Metody podejmowania decyzji inwestycyjnych…………15 1.4. Cele inwestowania inwestora indywidualnego…………23 Rozdział II. Charakterystyka ryzyka inwestycyjnego. 2.1. Pojęcie ryzyka inwestycyjnego…………31 2.2. Rodzaje ryzyka inwestycyjnego…………33 2.3. Czynniki i kryteria ryzyka inwestycyjnego…………37 2.4. Działania i mechanizmy służące redukcji ryzyka inwestycyjnego…………41 Rozdział III. Podejmowanie decyzji finansowych na giełdzie papierów wartościowych. 3.1. Czynniki kształtujące skłonność do podejmowania ryzyka inwestycyjnego…………45 3.2. Irracjonalność zachowań inwestorów giełdowych…………49 3.3. Zależności pomiędzy płcią a skłonnością do podejmowania ryzyka…………56 Zakończenie…………63 Bibliografia…………65
Wstęp ……….5 Rozdział I Cele badań i pytania badawcze Cel badań……….7 Pytania badawcze……….8 Rozdział II Materiał i metoda badań 2.1 Badane osoby ……….10 2.2. Metody badawcze……….12 Rozdział III Wyniki badań i ich omówienie 3.1 Motywacja i cele w grach zespołowych……….14 3.2 Trening mentalny według Michaela Krzyżewskiego……….17 3.3. Trening mentalny według Johna Woodena……….21 Rozdział IV 4.1 Podsumowanie……….29 4.2 Komentarz……….30 Piśmiennictwo……….32
Wstęp………… 4 Rozdział I. Teoretyczne ujecie psychologii sportu w aspekcie sedziego koszykówki 1.1 Definicja oraz zadania psychologii sportu …………6 1.2 Zagadnienie postaw sedziego wobec psychologii sportu …………8 1.3 Metody z zakresu psychologii sportu stosowane przez sedziów koszykówki …………12 1.4 Odpornosc psychiczna sedziego i możliwości jej praktycznego kształtowania …………18 1.5 Cechy idealnego sedziego …………23 1.6 Psychospołeczne uwarunkowania stronniczosci sedziego sportowego………… 26 Rozdział II. Metodologia badan wlasnych 2.1 Zakres tematyczny …………30 2.2 Cel pracy i pytania badawcze………… 30 2.3 Metody i techniki badawcze …………31 2.4 Organizacja badan …………32 2.5 Charakterystyka badanej grupy …………33 Rozdział III. Wyniki badan wlasnych 3.1 Cechy idealnego sedziego…
Wstęp………5 Rozdział I Geneza gieldy 1.Historia powstania………7 2.Podzial gield………8 3.Uczestnicy gieldy………9 Rozdział II Transakcje gieldowe 1. Kontrakty terminowe………12 1.1 Geneza transakcji terminowych………12 1.2 Charakterystyka kontraktów terminowych………13 1.3 Kontrakty terminowe typu futures………17 1.4 Warunki rozwoju………19 1.5 Uzytecznosc kontraktów, przyklady ich wykorzystywania………20 2. Transakcje opcyjne………23 2.1 Historia rynku opcji………23 2.2 Rodzaje i podzial opcji………24 2.3 Spekulacje opcjami………28 2.4 Bledy popelniane w spekulacjach opcjami………31 3.Transakcje na akcjach………32 3.1 Geneza oraz podzial akcji………32 3.2 Wybór akcji………33 3.3 Przyklad wykorzystania akcji………36 Rozdział III Strategie inwestowania 1. Metody gry gieldowej strategie inwestycyjne………37 2. Zasady inwestowania prowadzace do zysków………44 3. Ryzyko zwiazane z inwestowaniem na gieldzie………47 Rozdział…
Rozdział 1. Sila emocji w reklamie 1.1. Znaczenie emocji pozytywnych w reklamie………..3 1.2. Rola emocji negatywnych……….. 4 1.3. Seks w reklamie ………..4 1.4. Metoda 'przed i po’ (’before & after’) ………..5 1.5. Dziecko w reklamie ………..6 1.6. Zwierzeta w reklamie……….. 6 1.7. Tlo reklamy……….. 7 1.8. Kolor w reklamie ………..7 1.9. Muzyka w reklamie……….. 8 1.10. Reklama spoleczna ………..8 Rozdział 2. 'Wysilek poznawczy’ a 'efekt czestosci’……….. 10 Rozdział 3. Trzy reguly psychologii percepcji 3.1. Regula równowagi ………..11 3.2. Regula rzutu oka ………..11 3.3. Regula ruchu ………..11 Rozdział 4. Jezyk reklamy 4.1. Tekst i obraz jako ukryty przekaz ………..12 4.2. Brzmienie…