Emocje w reklamie na przykładach skarg konsumenckich rozpatrywanych przez Radę Reklamy
5 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Reklama jako zjawisko społeczne i biznesowe
1.1. Czym jest reklama
1.2. Odbiorcy reklam
1.3. Rada Reklamy i jej uprawnienia w zakresie oceny reklamy oraz jej przekazu
Rozdział II
Skargi konsumentów – odbiorców reklam
2.1. Forma składania skargi do Rady Reklamy
2.2. Tryb rozpatrywania skargi przez Radę
2.3.Przyczyny składania skarg przez konsumentów do Rady Reklamy
Rozdział III
Emocje w reklamie jako przyczyna skarg składanych przez odbiorców spotów do Rady Reklamy
3.1. Metody prezentowania emocji w reklamach
3.2. Nastawienie emocjonalne odbiorców spotów reklamowych
3.3. Kontrowersyjne emocjonalnie spoty reklamowe jako forma prezentowania określonego produktu
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|