Identyfikacja działań marketingowych realizowanych przez szkoły ponadgimnazjalne.
2 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Działania marketingowe jako instrument promocji szkoły ponadgimnazjalnej
1.1.Definicja działań marketingowych
1.2.Charakterystyka marketingu jako instrumentu promocji
1.3.Rola i efektywność działań marketingowych
1.4. Koncepcje działań marketingowych realizowanych w placówkach oświatowych
Rozdział II
Funkcjonowanie szkoły XYZ w zakresie działań realizowanych przez nią działań marketingowych
2.1. Opis działalności szkoły
2.2.Akty prawne dotyczące promocji szkoły
2.3.Działania merketingowe realizowane przez szkołę XYZ oraz ich identyfikacja
Rozdział III
Metodologia badań własnych dotyczących identyfikacji działań marketingowych realizowanych w szkole XYZ.
3.1.Przedmiot i cele badań
3.2.Problemy badawcze i hipotezy
3.3.Zmienne i wskaźniki
3.4.Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.5.Organizacja, przebieg oraz charakterystyka badanej grupy
3.6.Analiza uzyskanych wyników badań
Podsumowanie i wnioski
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|