Internalizacja norm poprawnego zachowania się oraz dbania o czystość otoczenia w opinii uczniów szkoły podstawowej


Wstęp………… 3

Rozdział I
Normy w literaturze psychologiczno-pedagogicznej
1.1. Pojęcie normy………… 4
1.2. Klasyfikacja norm………… 7
1.3. Funkcja norm………... 10
1.4. Charakterystyka norm szkolnych………… 12
1.4.1. Charakterystyka normy poprawnego zachowania się. 14
1.4.2. Charakterystyka normy dbania o czystość otoczenia………… 15
1.5. Rola norm szkolnych w wychowaniu………... 17

Rozdział II
Podstawy metodologiczne badań

2.1. Przedmiot i cel badań………… 20
2.2. Problem główny i szczegółowy………… 21
2.3. Zmienne i wskaźniki………… 23
2.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze………… 27
2.5. Charakterystyka terenu badawczego………… 29

Rozdział III
Internalizacja norm szkolnych w opinii uczniów szkoły podstawowej w świetle badań własnych

3.1. Poziom internalizacji normy poprawnego zachowania się………… 32
3.2. Internalizacja normy poprawnego zachowania się w rozróżnieniu na płeć
3.3. Poziom internalizacji normy dbania o czystość otoczenia………… 47
3.4. Internalizacja normy dbania o czystość otoczenia w rozróżnieniu na płeć………… 56

Zakończenie ………… 61
Bibliografia ………… 63
Aneks ………… 65

Aby pobrać, wyślij SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto