Propagowanie działań społecznych i ich wpływ na zmianę postaw w społeczeństwie

Wstęp……….4

Rozdział I
Promowanie działań społecznych – ujęcie teoretyczne.

1.1 Definicja promowania działań społecznych……….6
1.2 Rodzaje promowania działań społecznych……….8
1.3 Cele promowania działań społecznych……….10
1.4 Różnice między promocją działań społecznych a komercyjną……….11

Rozdział II
Akcja społeczna 'Bezpieczna droga – ratuje życie’ jako przedmiot badań.

2.1 Statystyki wypadków ……….26
2.2 Opis akcji społecznej 'Bezpieczna droga – ratuje życie’……….27
2.2.1 Cel akcji społecznej……….27
2.2.2 Grupy docelowe……….27
2.2.3 Źródła finansowania……….28
2.3 Środki przekazu wykorzystane w akcji społecznej 'Bezpieczna droga – ratuje życie’……….29

Rozdział III
Akcja społeczna 'Bezpieczna droga – ratuje życie’ i jej wpływ na społeczeństwo

3.1 Metody badawcze……….37
3.2 Charakterystyka badanej grupy społecznej……….38
3.3 Wyniki badań……….41
3.4 Podsumowanie wyników badań……….52

Zakończenie……….54

Bibliografia……….55
Spis tabel……….58
Spis ilustracji……….59
Spis wykresów……….60

Aby pobrać, wyślij SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto