Zastosowanie techniki wywiadu indywidualnego w typologii klientów przedsiębiorstwa odziezowego (na przykładzie firmy XYZ)
22 października 2015
Wstęp.
Rozdział I
Typologia klientów przedsiębiorstwa odziezowego jako przedmiot badan
1. Potrzeby klientów przedsiębiorstwa odziezowego
2. Istota i cel przeprowadzenia typologii
3. Proces przeprowadzenia typologii przedsiębiorstwa odziezowego
Rozdział II
Metody ilosciowe w dokonywaniu typologii klientów
1. Badania ilosciowe prowadzone na potrzeby przeprowadzania typologii
2. Wywiad bezposredni jako technika pozyskiwania danych na potrzeby typologii
3. Organizacja badan ilosciowych – opis procedury budowy kwestionariusza wywiadu
Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków
Aneks metodyczny
1. Kwestionariusz wywiadu przed pilotazem
2. Kwestionariusz wywiadu po pilotazu
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|