Inicjatywy społeczne a ich oddziaływanie na społeczność
7 maja 2023Wstęp……….4
Rozdział I
Kampania społeczna – zarys teoretyczny.
1.1 Definicja kampanii społecznych……….6
1.2 Typologie kampanii społecznych……….8
1.3 Cele działań kampanii społecznych……….10
1.4 Różnice między reklamą społeczną a reklamą komercyjną……….11
Rozdział II
Kampania 'bezpieczne przejście – zatrzymaj się i żyj’ jako przedmiot badawczy.
2.1 Dane dotyczące wypadków na drogach ……….26
2.2 Charakterystyka kampanii 'Bezpieczne przejście – zatrzymaj się i żyj’……….27
2.2.1 Cel działań kampanii……….27
2.2.2 Grupy docelowe kampanii……….27
2.2.3 Źródła finansowania kampanii……….28
2.3 Media społecznościowe i inne środki przekazu wykorzystane w kampanii 'Bezpieczne przejście – zatrzymaj się i żyj’……….29
Rozdział III
Kampania 'Bezpieczne przejście – zatrzymaj się i żyj’ a jej wpływ na społeczeństwo.
3.1 Metody badawcze……….37
3.2 Profil grupy badawczej……….38
3.3 Rezultaty badań……….41
3.4 Podsumowanie wyników badań……….52
Zakończenie……….54
Bibliografia……….55
Spis tabel……….58
Spis rysunków……….59
Spis diagramów……….60
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|