Analiza rynku usług kurierskich w Polsce

3 marca 2019 0 Przez administrator


Wstęp……….2

Rozdział I
Usługi kurierskie na rynku usług logistycznych w Polsce

1.1 Rynek usług logistycznych……….4
1.2 Charakterystyka i kryteria klasyfikacji usług kurierskich……….9
1.3 Aspekty prawne w zakresie usług kurierskich……….17


Rozdział II
Strategie działania firm kurierskich na rynku

2.1 Oczekiwania klientów a standardy obsługi……….22
2.2 Strategie marketingowe przesiębiorstw transportowych – content marketing……….26
2.3 Kategorie usług świadczonych w branży usług przewozowych……….30


Rozdział III
Ocena jakości usług kurierskich na przykladzie wybranych przedsiębiorstw branży kurierskiej

3.1 Standardy jakości świadczonych usług na rynku (ranking firm kurierskich)……….38
3.2 Ocena poziomu obsługi klienta na podstawie badań ankietowych (na przykladzie firm kurierskich FedEx i DPD)……….42
3.3 Kierunki doskonalenia i perspektywy rozwoju branży kurierskiej w Polsce na najbliższe lata……….54


Zakończenie……….58
Streszczenie……….59
Bibliografia……….61
Spis rysunków……….64
Spis tabel……….65
Załączniki……….66

Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF/DOCX", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto