Bohater animizowany w reklamie telewizyjnej.

22 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………..4

Rozdział 1.
Animizacja w reklamie telewizyjnej: zagadnienia teoretyczne

1.1. Reklama: podstawowe zagadnienia ………..6
1.1.1. Definicje reklamy………..6
1.1.2. Funkcje reklamy………..11
1.1.3. Hierarchia efektów reklamy……….. 12
1.1.4. Charakterystyka modelu FCB………..13
1.2. Telewizja jako medium reklamowe………..15
1.2.1. Wady i zalety telewizji……….. 15
1.2.2. Struktura filmu reklamowego ………..18
1.2.3. Podstawowe techniki prezentacji produktu………..19
1.2.4. Zasady tworzenia skutecznej reklamy telewizyjnej………..22
1.3. Typy bohaterów w reklamie telewizyjnej………..23
1.4. Personifikacja a animizacja w reklamie telewizyjnej………..28
1.4.1. Personifikacja a animizacja………..28
1.4.2. Osobowosc marki a osobowosc konsumenta………..29
1.4.3. Podstawowe funkcje personifikacji w reklamie………..32
1.4.3.1. Funkcje personifikacji z punktu widzenia marki produktu………..32
1.4.3.2. Funkcje personifikacji z punktu widzenia relacji marka-czlowiek………..32
1.4.4. Personifikacja i animizacja produktu poprzez animacje w reklamie………..34


Rozdział 2.
Analiza zastosowania bohatera animizowanego w reklamie telewizyjnej

2.1. Elementy procesu badawczego dla calego zespolu………..36
2.1.1. Sformulowanie problemu badawczego: bohater w reklamie telewizyjnej………..36
2.1.2. Podstawowe zalozenia projektu………..40
2.1.3. Dobór materialu badawczego………..43
2.1.4. Sformulowanie pytan badawczych………..44
2.1.5. Dobór metody badawczej………..45
2.1.6. Prezentacja ilosciowych wyników badan ogólnych………..45
2.2. Etapy indywidualnego procesu badawczego………..50
2.2.1. Okreslenie podstawowego podzialu bohaterów animowanych………..50
2.2.2. Okreslenie pytan i hipotez badawczych………..50
2.2.3. Prezentacja wyników indywidualnych badan………..56


Rozdział 3.
Wnioski wynikajace z badan nad zastosowaniem bohatera animizowanego w reklamie telewizyjnej

3.1. Wnioski na poziomie ogólnym………..73
3.2. Wnioski na poziomie indywidualnych projektów badawczych………..81
3.3. Prezentacja wniosków dotyczacych zastosowania bohatera animizowanego w reklamie telewizyjnej…………81


Zakończenie ………..99
Bibliografia………..101
Spis tabel………..104
Spis wykresów………..105
Spis zdjec ………..106
Zalacznik 1. Wyniki badan ilosciowych na poziomie ogólnym………..107
Zalacznik 2. Wyniki badan ilosciowych na poziomie indywidualnym ………..110

Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF/DOCX", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto