Charakterystyka ładunków skonteneryzowanych w obrocie miedzynarodowym.

25 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………..3

Rozdział I
Międzynarodowe normy i standardy ładunków skonteneryzowanych………..5

1.1 Rys historyczny
1.2 Terminologia
1.3 Obowiazujace przepisy
1.3.1. Miedzynarodowa Konwencja o bezpiecznych kontenerach
1.3.2. Międzynarodowe przepisy dotyczace konteneryzacji


Rozdział II
Podzial ładunków w transporcie………..14

2.1 Rodzaje ładunków podlegajace konteneryzacji
2.2 Charakterystyka ładunków skonteneryzowanych


Rozdział III
Charakterystyka jednostki skonteneryzowanej………..23

3.1. Wymiary i masa jednostki kontenerowej
3.2. Konstrukcja jednostki kontenerowej
3.3. Dopuszczalne obciazenie kontenera
3.4. Mikroklimat panujacy wewnatrz jednostki kontenerowej


Rozdział IV
Klasyfikacja ładunków skonteneryzowanych………..35

4.1. Kontenery ogólnego przeznaczenia
4.2. Kontenery do ładunków suchych masowych
4.3. Kontenery plytowe i typu plytowego
4.4. Kontenery izotermiczne
4.5. Kontenery zbiornikowe


Rozdział V
Sposób oznakowania jednostki kontenerowej………..42

5.1. Oznakowanie kontenera
5.2. Obowiazkowe oraz nieobowiazkowe oznakowanie eksploatacyjne kontenera
5.3. Oznakowanie kontenerów z materialami niebezpiecznymi


Zakończenie………..57
Bibliografia
Źródło internetowe
Spis aktów prawnych
Spis tabel
Spis rysunków