Doradztwo zawodowe w wybranych szkołach gimnazjalnych

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Ogólna charakterystyka doradztwa zawodowego w Polsce

1.1 Pojecie i istota doradztwa zawodowego
1.2 Orientacja i poradnictwo zawodowe w Polsce
1.3 Podstawowe przepisy Prawa Polskiego i Unijnego dotyczące doradztwa zawodowego
1.4 Badania nad doradztwem i poradnictwem zawodowym młodzieży szkolnej w Polsce
1.5 Organizacja i formy doradztwa zawodowego w szkołach


Rozdział II
Metodologiczne podstawy badań własnych

2.1. Przedmiot i cel badań
2.2. Problemy i hipotezy badawcze
2.3. Metody, techniki i narzędzia badań
2.4. Charakterystyka terenu i grupy badanej
2.5. Organizacja badań


Rozdział III
Wyniki badań własnych

3.1 Charakterystyka środowiska badawczego
3.2 Analiza dokonanych obserwacji
3.2.1 Charakterystyka badanej populacji uczniów
3.2.2 Funkcjonowanie doradców zawodowych w gimnazjach powiatu Nyskiego
3.2.3 Zakres i sposób korzystania uczniów z pomocy doradcy zawodowego w gimnazjach powiatu Nyskiego
3.2.4 Czynniki kształtujące sposób funkcjonowania doradcy i jego współpracę z uczniami
3.2.5 Czynniki wpływające na wybór przyszłego zawodu przez osoby badane
3.2.6 Czynniki warunkujące efektywne wykorzystanie pomocy doradcy zawodowego przez osoby badane
3.2.7 Uwarunkowania form współpracy i funkcjonowania doradcy zawodowego w opinii doradców zawodowych
3.2.8 Uwarunkowania wyboru przyszłego zawodu w opinii doradców zawodowych
3.2.9 Inne czynniki warunkujące funkcjonowanie doradcy zawodowego w opinii doradców
3.3.10 Charakterystyka doradców zawodowych
3.3 Wnioski


Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel i wykresów
Aneks