Działania marketingowe agencji na rynku nieruchomości w województwie slaskim.

22 października 2015 0 Przez administrator

Wstęp

Rozdział I
Marketing nieruchomosci w świetle literatury przedmiotu

1. Nieruchomosc jako przedmiot rynku
2. Marketing nieruchomosci- specyfika
3. Instrumenty marketingu nieruchomosci


Rozdział II
Rynek nieruchomosci w województwie slaskim

1. Rynek nieruchomosci i jego elementy
2. Agencje nieruchomosci w województwie slaskim
3. Wybrane działania marketingowe agencji nieruchomosci w województwie slaskim


Rozdział III
Opinie respondentów dotyczace dzialan marketingowych agencji nieruchomosci- wyniki badan bezposrednich

1. Przebieg badan i charakterystyka próby badawczej
2. Zachowania klientów agencji nieruchomosci na terenie województwa slaskiego
3. Preferencje klientów na temat funkcjonowania marketingu agencji nieruchomosci na terenie


Podsumowanie
Bibliografia
Spis tablic
Spis rysunków
Aneks