Działania weryfikacyjne w znormalizowanym systemie zarządzania jakością
21 października 2015
Wstęp
Rozdział 1.
Wprowadzenie do problematyki znormalizowanych systemów zarządzania jakością ze szczególnym uwzględnieniem przemysłu motoryzacyjne
1.1. Pojęcie jakości
1.2. Poglądy autorytetów na temat jakości
1.2.1. William Edwards Deming
1.2.2. Joseph Juran
1.2.2. Philip B. Crossy
1.2.3. Kuoru Ishikawa
1.3. Zarys historii działań projakościowych
1.3.1. Starożytność
1.3.2. XX wiek
1.3.3. Znormalizowanie systemów zarządzania jakością
1.3. Systemy jakości w przemyśle motoryzacyjnym
1.5. Miejsce i rola działań weryfikacyjnych w systemie zarządzania jakością
Rozdział 2.
Prezentacja przedsiębiorstwa motoryzacyjnego XYZ
2.1 Geneza firmy
2.1.1. Historia przedsiębiorstwa motoryzacyjnego XYZ w Polsce
2.2 Zakres przedmiotowy działalności firmy
2.3 Struktura organizacyjna
2.3.1.Charakterystyka wybranych poszczególnych działów struktury organizacyjnej firmy X
2.4. System Zarządzania Jakością firmy X
2.5. Polityka jakości firmy XYZ
2.6. Wizje przedsiębiorstwa XYZ
2.7. Klienci przedsiębiorstwa XYZ w poszczególnych segmentach rynku
2.8. Konkurencja
2.9. Nagrody i wyróżnienia
Rozdział 3.
Charakterystyka podstawowych działań weryfikacyjnych w przedsiębiorstwie wraz z wytyczeniem kierunków działań doskonalących
3.1. Audyt jako podstawowe działania weryfikacyjne
3.2. Rodzaje audytów wewnętrznych przeprowadzanych w przedsiębiorstwie motoryzacyjnym XYZ
3.3. Analiza wybranych audytów wewnętrznych przeprowadzanych w przedsiębiorstwie motoryzacyjnym XYZ.
3.3.1.Random audyt
3.3.2. Layer audyt
3.3.3. Audyt 5S
3.4. Przeglądy kierownictwa
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|