Działania weryfikacyjne w znormalizowanym systemie zarządzania jakością

21 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1.
Wprowadzenie do problematyki znormalizowanych systemów zarządzania jakością ze szczególnym uwzględnieniem przemysłu motoryzacyjne

1.1. Pojęcie jakości
1.2. Poglądy autorytetów na temat jakości
1.2.1. William Edwards Deming
1.2.2. Joseph Juran
1.2.2. Philip B. Crossy
1.2.3. Kuoru Ishikawa
1.3. Zarys historii działań projakościowych
1.3.1. Starożytność
1.3.2. XX wiek
1.3.3. Znormalizowanie systemów zarządzania jakością
1.3. Systemy jakości w przemyśle motoryzacyjnym
1.5. Miejsce i rola działań weryfikacyjnych w systemie zarządzania jakością


Rozdział 2.
Prezentacja przedsiębiorstwa motoryzacyjnego XYZ

2.1 Geneza firmy
2.1.1. Historia przedsiębiorstwa motoryzacyjnego XYZ w Polsce
2.2 Zakres przedmiotowy działalności firmy
2.3 Struktura organizacyjna
2.3.1.Charakterystyka wybranych poszczególnych działów struktury organizacyjnej firmy X
2.4. System Zarządzania Jakością firmy X
2.5. Polityka jakości firmy XYZ
2.6. Wizje przedsiębiorstwa XYZ
2.7. Klienci przedsiębiorstwa XYZ w poszczególnych segmentach rynku
2.8. Konkurencja
2.9. Nagrody i wyróżnienia


Rozdział 3.
Charakterystyka podstawowych działań weryfikacyjnych w przedsiębiorstwie wraz z wytyczeniem kierunków działań doskonalących

3.1. Audyt jako podstawowe działania weryfikacyjne
3.2. Rodzaje audytów wewnętrznych przeprowadzanych w przedsiębiorstwie motoryzacyjnym XYZ
3.3. Analiza wybranych audytów wewnętrznych przeprowadzanych w przedsiębiorstwie motoryzacyjnym XYZ.
3.3.1.Random audyt
3.3.2. Layer audyt
3.3.3. Audyt 5S
3.4. Przeglądy kierownictwa


Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel