Funkcjonowanie dziecka autystycznego-studium przypadku.
23 października 2015
Streszczenie pracy………. 7
Wstęp………. 8
Rozdział 1
Autyzm w swiecie literatury przedmiotu.
1.1. Pojęcie i geneza autyzmu ……….10
1.2. Badanie dotyczace autyzmu ……….13
1.3. Charakterystyka rozwoju dziecka autystycznego………. 19
1.3.1. Okres wczesnego dziecinstwa (0-36 miesiaca zycia dziecka) ……….24
1.3.2. Okres przedszkolny i szkolny………. 27
1.3.3. Adolescencja i doroslosc ……….28
1.3.4. Prognozy rozwojowe………. 30
2. Etiologia autyzmu. Wybrane koncepcje………. 32
2.1. Diagnoza autyzmu ……….34
3.2. Terapia autyzmu ……….39
3. Czynniki stresogenne zwiazane z autyzmem wystepujacym w rodzinie ……….40
4. Edukacja dziecka autystycznego ……….44
4.1. Organizacja srodowiska szkolnego ……….49
4.2. Organizacja pracy kadry pedadodicznej ……….50
4.3. Tworzenie indywidualnego programu nauczania ……….51
Rozdział 2
Metodologia badan wlasnych.
2.1. Cel i przedmiot badan ……….53
2.2. Problemy i hipotezy badawcze ……….55
2.1. Metody, techniki i narzedzia badawcze ……….59
2.4. Organizacja i przebieg badan ……….67
Rozdział 3
Funkcjonowanie dziecka z autyzmem w szkole w świetle wyników badan wlasnych.
3.1. Studium przypadku Tomasza ……….68
3.2. Studium przypadku Malgosi………. 80
2.3. Studium przypadku Marcina………. 85
Uwagi podsumowujace………. 90
Zakończenie ……….92
Bibliografia………. 95
Aneks ……….97
Zalacznik nr 1 ……….97
Kwestionariusz wywiadu z pedagogiem/ wychowawca chlopca………. 97
Zalacznik nr 2 ……….100
Kwstionariusz wywiadu z matka dziecka………. 100
Zalacznik nr 3………. 102
Arkusz obserwacyjny dziecka z autyzmem ……….102
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|
jest ok