Funkcjonowanie osób z niepełnosprawnością słuchu w rodzinie
1 marca 2019
Wstęp ……….3
Rozdział I
Niepełnosprawność w świetle literatury
1.1. Wyjaśnienie pojęcia osoby niepełnosprawnej ……….5
1.2. Kategorie niepełnosprawności ……….10
1.3. Klasyfikacja niepełnosprawności ……….12
1.4. Funkcjonowanie rodziny z osobą niepełnosprawną ……….14
1.5. Funkcjonowanie osoby z niepełnosprawnością słuchu w społeczeństwie ……….22
1.6. Niepełnosprawność słuchu ……….29
Rozdział II
Funkcjonowanie osób z niepełnosprawnością słuchu w rodzinie
2.1. Pojęcie rodziny i środowiska wychowawczego………. 39
2.2. Realizacja funkcji rodzinnych przez osoby niedosłyszące ……….44
2.3. Praca z osobą niedosłyszącą………. 47
2.4. Funkcjonowanie osób niepełnosprawnych w rodzinie ……….52
Rozdział III
Metodologia badań własnych
3.1 Badania jakościowe w pedagogice………. 59
3.2. Przedmiot i cel badań……….61
3.3. Problemy badawcze ……….63
3.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze ……….64
3.5. Dobór próby badawczej ……….67
3.6. Organizacja i przebieg badań ……….67
Rozdział IV
Analiza badań własnych
4.1. Analiza danych uzyskanych w trakcie badania ……….69
4.2. Wnioski z badań ……….80
Zakończenie ……….86
Bibliografia………. 88
Aneks……….94
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|