Funkcjonowanie ucznia z zaburzeniami mowy i wadą słuchu w środowisku szkolnym
1 marca 2019
Wstęp……….. 4
1. Przegląd teorii naukowych dot niepełnosprawności……….. 6
2. Charakterystyka zaburzeń słuchu ………..20
3. Charakterystyka zaburzeń mowy ………..28
4. Proces edukacji uczniów z wadą słuchu i zaburzeniami mowy mina trzecim etapie edukacyjnym……….. 32
5. Metody dostosowania wymagań edukacyjnych dla ucznia z niedosłuchem na iii etapie edukacyjnym ………..45
5.1. Treści nauczania oraz uwarunkowania procesu kształcenia ………..47
5.2. Metody pracy z uczniem z niedosłuchem ………..56
5.3. Standardy wymagań edukacyjnych według ministerstwa nauki i szkolnictwa wyższego ………. 59
5.4. Ocenianie………..66
Dyskusja……….. 68
Literaatura ………..69
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|