Funkcjonowanie ucznia z zaburzeniami mowy i wadą słuchu w środowisku szkolnym

1 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….. 4

1. Przegląd teorii naukowych dot niepełnosprawności……….. 6

2. Charakterystyka zaburzeń słuchu ………..20

3. Charakterystyka zaburzeń mowy ………..28

4. Proces edukacji uczniów z wadą słuchu i zaburzeniami mowy mina trzecim etapie edukacyjnym……….. 32

5. Metody dostosowania wymagań edukacyjnych dla ucznia z niedosłuchem na iii etapie edukacyjnym ………..45

5.1. Treści nauczania oraz uwarunkowania procesu kształcenia ………..47
5.2. Metody pracy z uczniem z niedosłuchem ………..56
5.3. Standardy wymagań edukacyjnych według ministerstwa nauki i szkolnictwa wyższego ………. 59
5.4. Ocenianie………..66


Dyskusja……….. 68
Literaatura ………..69