Kierunki doskonalenia dotyczące kreowania wizerunku firmy X
2 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1
Postrzeganie wizerunku firmy – zagadnienia wybrane
1.1. Pojęcie wizerunku firmy
1.2. Wizerunek firmy a marka i tożsamość
1.3. Kształtowanie wizerunku
Rozdział 2
Dłogookresowe kreowanie wizerunku w przedsiębiorstwie
2.1. Przedmiot i zakres działalności – ich wpływ na wizerunek
2.2. Usytuowanie w otoczeniu i jego rola dla wizerunku oraz podstawowa analiza strategiczna firmy
2.3. Strategia kreowania wizerunku firmy
Rozdział 3
Kierunki doskonalenia dotyczące kreowania wizerunku firmy
3.1. Aktualny model biznesowy – jego nastawienie na tworzenie wizerunku firmy
3.2. Konkurencja i jej wpływ na wizerunek firmy – kwestia public relations
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków i tabel
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|