Koordynacyjne uwarunkowania nauczania i uczenia się złożonych czynności ruchowych przez dzieci w wieku 10 lat
1 marca 2019
Wstęp………5
Rozdział 1
Problematyka badań w świetle literatury
1.1. Koordynacyjne zdolności motoryczne………7
1.2. Nauczania i uczenia się złożonych czynności ruchowych………10
1.3. Koordynacyjne uwarunkowania wydajności nauczania ruchu………14
Rozdział 2
Metodologia bada
2.1.Cel badań………17
2.2.Pytania badawcze………18
2.3.Materiał badań………19
2.4.Metody badań………20
2.5.Organizacja badań………21
Rozdział 3
Wyniki badań………22
Rozdział 4
Dyskusja………32
Wnioski………35
Piśmiennictwo………36
Spis tabel i rycin………38
Aneks ………40
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|