Kształtowanie komunikacji marketingowej w Internecie (na przykładzie firmy KWS)
22 października 2015
Wstęp ………..3
Rozdział 1.
Komunikacja marketingowa.
1.1. Pojęcie i istota komunikacji marketingowej ………..5
1.2. Funkcje i cele komunikacji marketingowej ………..6
1.3. Formy komunikacji marketingowej……….. 8
1.3.1. Tradycyjne formy komunikacji marketingowej……….. 8
1.3.2. Niestandardowe formy komunikacji marketingowej……….. 13
Rozdział 2.
Marketing w Internecie.
2.1. Rozwój Internetu w Polsce………..18
2.2. Internet jako medium komunikacji……….. 23
2.3. Formy marketingu w Internecie ………..27
Rozdział 3.
Rynek nasion w Polsce.
3.1. Charakterystyka rynku nasion w Polsce ………..33
3.2. Uczestnicy rynku nasion w Polsce ………..35
3.3. Działania marketingowe w Internecie konkurentów firmy KWS Polska Sp. z o. o………… 39
Rozdział 4.
Komunikacja marketingowa w Internecie firmy KWS Polska Sp. z o. o.
4.1. Charakterystyka firmy KWS Polska Sp. z o. o………… 47
4.2. Dotychczasowe działania marketingowe w Internecie firmy KWS Polska Sp. z o. o………… 50
4.3. Wnioski i rekomendacje odnosnie przyszlej komunikacji marketingowej w Internecie firmy KWS Polska Sp. z o. o………… 55
Zakończenie ………..62
Bibliografia ………..64
Spis tabel ………..68
Spis rysunków……….. 69
Spis wykresów ………..70
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|