Logistyka obsługi klienta w praktyce salonu meblowego IKEA.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….2

Rozdział I.
Obsługa klienta jako elementy marketingu firmy handlowej……….4

1.1. Specyfikacja handlu i usługi……….4
1.2. Marketing Mix w działalności firmy handlowej……….9
1.3. Obsługa klienta jako istotny element działalności firmy handlowej……….16

Rozdział II.
Outsourcing usługi logistycznej w praktyce salonów mebli……….19

2.1. Pojęcie i istota outsourcingu……….19
2.2. Usługi logistyczne w procesach obsługi klienta……….22
2.3. Specyfikacja działalności salonów mebli IKEA……….25

Rozdział III.
Kompleksowa obsługa klienta w działalności firmy świadczącej usługi logistyczne dla salonu mebli……….29

3.1. Charakterystyka firmy świadczącej usługi w salonie mebli IKEA……….29
3.2. Transport i montaż jako element kompleksowej obsługi klienta w salonie mebli……….31
3.3. Polityka obsługi klienta w salonie meblowym IKEA……….32

Podsumowanie……….39
Bibliografia……….41
Spis tabel i schematów……….42