Metody pracy z dziećmi z zaburzeniami mowy kształtujące ich dobre wyniki w nauce na etapie edukacji wczesnoszkolnej

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Charakterystyka rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

1.1. Rozwój fizyczny
1.2. Rozwój psychiczny
1.3.Rozwój społeczno-emocjonalny
1.3.1. Rozwój sfery emocjonalnej

Rozdział II
Zaburzenia mowy, oraz problemy komunikowania się z uczniem klas I- III kształtujące brak efektywności metod pracy dydaktycznej w nauczaniu języków obcych

2.1. Budowa narządów mowy
2.2. Zaburzenia mowy kształtujące trudności w komunikowaniu się z uczniem
2.3. Metody pracy z uczniami mającymi trudności i zaburzenia mowy

Rozdział III
Osiągnięcia szkolne dziecka na etapie edukacji wczesnoszkolnej

3.1. Pojęcie i struktura osiągnięć szkolnych.
3.2. Powodzenia i niepowodzenia szkolne ucznia
3.3. Czynniki warunkujące osiągnięcia ucznia

Zakończenie
Bibliografia