Organizacja czasu wolnego wśród dzieci w wieku wczesnoszkolnym

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp

Rozdział I
Organizacja czasu wolnego dziecka w świetle literatury przedmiotu badań

1.1. Pojęcie i funkcje wychowawcze czasu wolnego dziecka
1.2. Czynniki wpływające na ilość i jakość wykorzystywania czasu wolnego
1.3. Rekreacja ruchowa jako forma spędzania wolnego czasu

Rozdział II
Metodologia badań własnych

2.1. Przedmiot i cele badań
2.2. Problemy i hipotezy robocze
2.3. Metody, techniki i narzędzia badań

Rozdział III
Sposoby spędzania wolnego czasu przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym – analiza wyników badań własnych

3.1. Czas wolny u dzieci w wieku wczesnoszkolnym
2.2. Sposoby spędzania wolnego czasu przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym
3.3. Spędzanie czasu wolnego przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym w okresie letnim i zimowym
3.4. Ocena infrastruktury rekreacyjnej przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis wykresów