Organizacja czasu wolnego wśród dzieci w wieku wczesnoszkolnym
2 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Organizacja czasu wolnego dziecka w świetle literatury przedmiotu badań
1.1. Pojęcie i funkcje wychowawcze czasu wolnego dziecka
1.2. Czynniki wpływające na ilość i jakość wykorzystywania czasu wolnego
1.3. Rekreacja ruchowa jako forma spędzania wolnego czasu
Rozdział II
Metodologia badań własnych
2.1. Przedmiot i cele badań
2.2. Problemy i hipotezy robocze
2.3. Metody, techniki i narzędzia badań
Rozdział III
Sposoby spędzania wolnego czasu przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym – analiza wyników badań własnych
3.1. Czas wolny u dzieci w wieku wczesnoszkolnym
2.2. Sposoby spędzania wolnego czasu przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym
3.3. Spędzanie czasu wolnego przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym w okresie letnim i zimowym
3.4. Ocena infrastruktury rekreacyjnej przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis wykresów
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|