Profilaktyka i interwencje domowe jako czynniki kształtowania wizerunku Policji

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp ………. 3

Rozdział 1
Koncepcja wizerunku instytucji

1.1 Pojęcie wizerunku ………. 5
1.2 Funkcje wizerunku publicznego instytucji ………. 11


Rozdział 2
Komenda Wojewódzka Policji w XYZ jako przedmiot analizy

2.1. Policja – jej podstawowe zadania i cele ………. 16
2.2. Podstawy prawne kształtowania wizerunku Policji ………. 20
2.3. Służby w strukturze Komendy Wojewódzkiej Policji w XYZ tworzące obraz tej instytucji w społeczeństwie ………. 24


Rozdział 3
Rola profilaktyki i interwencji domowych w przeciwdziałaniu patologiom społecznym

3.1. Programy profilaktyczne w strategii zapobiegania przestępczości ………. 28
3.2. Procedura „Niebieskie Karty” jako środek realizacji interwencji domowych ………. 41
3.3. Działania profilaktyczne oraz procedura „Niebieskie Karty”, a efektywność kształtowania wizerunku Policji w społeczeństwie ……….47

Zakończenie ……….50
Bibliografia ………. 52
Spis tabel……….55
Załączniki ……….56