Przynależność do gromady zuchowej a postawa wobec szkoły dzieci z klas 1-3 SP
1 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1
Metodyka zuchowa w wybranej literaturze przedmiotu
1.1 Historia ruchu zuchowego
1.2 Twórcy metodyki zuchowej
1.2.1 Jadwiga zwolakowska
1.2.2 Aleksander kamiński
1.3 Istota metodyki zuchowej
1.3.1 Gromady i szóstki
1.3.2 Obietnica i prawo zucha
1.3.3 Program zbiórek
1.3.4 Gwiazdki zuchowe
1.4 ZHP we współczesnej literaturze pedagogicznej
Rozdział 2
Rozwój dzieci w wieku 6-10 lat
Rozdział 3
Funkcje szkoły
Rozdział 4
Metodologia badań własnych
4.1. Przedmiot i cele badań
4.2. Problem główny i problemy szczegółowe
4.3. Zmienne i wskaźniki
4.4. Metody, techniki badań oraz narzędzia badawcze
4.5. Charakterystyka obszaru badawczego
4.6. Organizacja i przebieg badań
Rozdział 5
Wyniki badań własnych
5.1. Prezentacja wyników badań własnych
5.3. Wnioski – weryfikacja przyjętych zmiennych i wskaźników
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|