Reklama internetowa jako forma działań promocyjnych(na przykładzie firmy kosmetycznej XYZ)

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp………..3

Rozdział 1
Teoretyczne aspekty marketingu internetowego

1.1 Istota i charakterystyczne cechy marketingu internetowego……….. 5
1.2 Rodzaje marketingu internetowego……….. 7
1.2.1 Reklama w wyszukiwarkach i optymalizacja dla wyszukiwarek (SEM i SEO)……….. 7
1.2.2 Banery i reklama graficzna (display)……….. 11
1.2.3 Marketing w mediach społecznościowych (SMM)……….. 12
1.2.4 E-mail marketing ………..15
1.2.5 Marketing partnerski, marketing semantyczny i remarketing ………..16
1.2.6 UI/UX witryny internetowej jako czynniki wspomagające zwiększenie współczynnika konwersji i skuteczność strony ………..18
1.3 Ochrona prywatności oraz kwestie etyczne przy wykorzystaniu marketingu internetowego……….. 19
1.4 Tendencje w rozwoju marketingu internetowego……….. 20


Rozdział 2
Analiza skuteczności reklamy internetowej firmy Maybelline New York na podstawie obserwacji i ankietowania

2.1 Historia i przedmiot działalności firmy Maybelline New York ………..22
2.2 Marketing internetowy firmy Maybelline New York…………24
2.3 Metodologia badań własnych……….. 33
2.4 Wyniki badań własnych ………..37


Rozdział 3
Interpretacja wyników badań

3.1 Zestawienie wyników badania z postawionymi hipotezami………..48
3.2 Propozycja dalszych badań………..54
3.3 Rekomendacje dotyczące udoskonalenia i zwiększenia poziomu skuteczności działań promocyjnych firmy Maybelline New York w internecie……….. 56


Podsumowanie………..60
Spis tabel ………..62
Spis rysunków……….. 62
Bibliografia……….. 64