Reklama telewizyjna i jej wpływ na dzieci na przykładzie firmy Danone

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Reklama telewizyjna, jako narzedzie promocji

1.1 Miejsce reklamy w marketingu
1.2 Cele i funkcje reklamy
1.3 Metody projektowania reklam
1.4 Reklama telewizyjna- charakterystyka
1.5 Oddzialywanie reklam telewizyjnych na dzieci


Rozdział II
Charakterystyka firmy Danone oraz analiza dzialan reklamowych firmy

2.1 Charakterystyka firmy Danone oraz zakres jej działania
2.2 Działania marketingowe stosowane przez firme Danone z uwzglednieniem dzialan promocyjnych
2.3 Analiza dzialan reklamowych firmy Danone skierowanych do dzieci


Rozdział III
Badanie wpływu reklam firmy Danone na dzieci w wieku szkolnym – badanie wlasne ankietowe

3.1 Procedura badawcza i opracowanie wyników – ankieta skierowana do dzieci
3.2.Procedura badawcza i opracowanie wyników – ankieta skierowana do rodziców
3.3 Porównanie informacji uzyskanych z ankiet skierowanych do dzieci i rodziców. Wnioski koncowe badania


Zakończenie.
Bibliografia