Rola świetlicy szkolnej w edukacji szkolnej klas IV-VI
2 marca 2019
Wstęp……….3
Rozdział I
Świetlica szkolna jako placówka opiekuńczo-wychowawcza
1.1. Definicja, rola i funkcje świetlicy szkolnej……….4
1.2. Rozwój świetlic szkolnych……….8
1.3. Świetlica szkolna w świetle nowej podstawy programowej……….11
1.4. Odrabianie zadań w świetlicy szkolnej……….13
Rozdział II
Metodologia badań własnych
2.1. Cel i przedmiot badań……….16
2.2. Problemy i hipotezy badawcze……….18
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze……….20
2.4. Charakterystyka terenu badan i grupy badawczej……….22
2.5. Organizacja badań……….23
Rozdział III
Prezentacja wyników badań ……….24
Podsumowanie i wnioski ……….32
Bibliografia……….34
Spis tabel i wykresów……….35
Aneks……….36
Opis zawartości pracy:
Przedmiotem i celem badań było sprawdzenie i poznanie opinii uczniów kl. IV-VI na temat świetlicy szkolnej.
Ponadto określenie poziomu zadowolenia uczniów, z zajęć prowadzonych w świetlicy.
Praca składa się z trzech rozdziałów.
W rozdziale I przedstawiono świetlicę szkolną, jako placówkę opiekuńczo-wychowawczą, rozwój świetlic szkolnych, świetlicę szkolną w świetle nowej podstawy programowej i istotę odrabiania zadań w świetlicy szkolnej.
Metodologię badań własnych zaprezentowano w rozdziale II, a prezentację wyników badan przedstawiono w rozdziale III.
Do napisania niniejszej pracy wykorzystano literaturę, z zakresu rozważanej problematyki i czasopisma.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|