Rola świetlicy szkolnej w edukacji szkolnej klas IV-VI

2 marca 2019 0 Przez administrator


Wstęp……….3

Rozdział I
Świetlica szkolna jako placówka opiekuńczo-wychowawcza

1.1. Definicja, rola i funkcje świetlicy szkolnej……….4
1.2. Rozwój świetlic szkolnych……….8
1.3. Świetlica szkolna w świetle nowej podstawy programowej……….11
1.4. Odrabianie zadań w świetlicy szkolnej……….13


Rozdział II
Metodologia badań własnych

2.1. Cel i przedmiot badań……….16
2.2. Problemy i hipotezy badawcze……….18
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze……….20
2.4. Charakterystyka terenu badan i grupy badawczej……….22
2.5. Organizacja badań……….23


Rozdział III
Prezentacja wyników badań ……….24

Podsumowanie i wnioski ……….32
Bibliografia……….34
Spis tabel i wykresów……….35
Aneks……….36

Opis zawartości pracy:

Przedmiotem i celem badań było sprawdzenie i poznanie opinii uczniów kl. IV-VI na temat świetlicy szkolnej.
Ponadto określenie poziomu zadowolenia uczniów, z zajęć prowadzonych w świetlicy.
Praca składa się z trzech rozdziałów.

W rozdziale I przedstawiono świetlicę szkolną, jako placówkę opiekuńczo-wychowawczą, rozwój świetlic szkolnych, świetlicę szkolną w świetle nowej podstawy programowej i istotę odrabiania zadań w świetlicy szkolnej.

Metodologię badań własnych zaprezentowano w rozdziale II, a prezentację wyników badan przedstawiono w rozdziale III.
Do napisania niniejszej pracy wykorzystano literaturę, z zakresu rozważanej problematyki i czasopisma.