Rynek usług kurierskich na przykładzie firmy DHL

25 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………..2

Rozdział 1.
Rynek usług kurierskich i porównanie dostepnych ofert na rynku polskim

1. 1. Charakterystyka usługi kurierskiej………..5
1. 2. Rynek usług kurierskich w Polsce – charakterystyka i dane………..6
1. 3. Rynek usług kurierskich w krajach europejskich i na swiecie………..10
1. 4. Prognozy rozwoju rynku usług kurierskich………..12
1. 5. Ranking firm kurierskich………..13


Rozdział 2.
Charakterystyka firmy dhl express i swiadczonych przez nia uslug

2. 1. Rodzaje i cechy usług kurierskich oferowanych przez DHL……….. 21
2. 2. Koncepcja marketingu-mix realizowana w firmie DHL ………..24
2. 3. Segment klientów usług kurierskich, oraz poziom ich obslugi w firmie DHL ………..31


Rozdział 3.
Pozycja firmy dhl na rynku usług kurierskich w Polsce

3. 1. Glówni konkurenci DHL na rynku ………..34
3. 2. Działania podejmowane przez DHL w celu zdobycia przewagi konkurencyjnej……….. 36
3. 3. Firmy wspólpracujace z DHL na swiecie……….. 38
3. 4. Pozycja DHL na rynku i w swiadomosci klientów ………..40


Rozdział 4.
Ocena jakosci usług oferowanych przez firme DHL

4. 1. Ocena poziomu obslugi klienta ………..42
4. 2. Ocena działalności firmy na przelomie lat 2005-2008 oraz prognozy na przyszlosc


Zakończenie ………..45
Bibliografia ………..46
Spis tabel ………..48
Spis wykresów ………..49
Spis rysunków ………..50

Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF/DOCX", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto