Socjoterapia dzieci z zaburzeniami zachowania

1 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp.

Rozdział I
Diagnoza pedagogiczna

1.1. Definicja i rodzaje diagnozy ………. 6
1.2.Czynniki wpływające na rzetelną diagnozę………. 16


Rozdział II
Terapia pedagogiczna

2.1. Definicja i cele terapii pedagogicznej………. 27
2.2. Metody terapii pedagogicznej ………. 34


Rozdział III
Socjoterapia

3.1. Definicja i cele socjoterapii ………. 42
3.2. Metody socjoterapii ………. 45


Rozdział IV
Zaburzenia zachowania u dzieci w wieku szkolnym

4.1. Definicja i kryteria zaburzeń zachowania ………. 50
4.2. Diagnoza………. 62
4.4. Terapia i profilaktyka ………. 67
4.5. Procedura zajęć socjoterapeutycznych ………. 69


Dyskusja………. 76
Literatura ………. 79