Strategia marketingowa przedsiębiorstwa jako element budowy relacji z otoczeniem firmy XYZ
5 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1
Budowanie relacji z kientem
1.1 Relacja z klientem w działaniach przedsiębiorstwa
1.2 Wartości klienta
1.3 Problemy kategoryzacji zdobytych informacji
Rozdział 2
Zastosowanie zdobytych informacji w kształtowaniu strategii marketingowej
2.1 Stosunek klienta do innowacyjnych zachowań organizacji
2.2 Czynniki wpływające na decyzje zakupowe klienta.
2.3 Instrumenty marketingu powiązań z klientem
2.4 Zarządzanie jakością w budowie zadowolenia klientów
Rozdział III
Strategia marketingowa firmy XYZ w budowaniu relacji z otoczeniem
3.1 Charakterystyka firmy XYZ
3.2 Znaczenie kontaktu bezpośredniego w budowie relacji z partnerami biznesowymi
3.3 Analiza SWOT
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|