System wartości rodziców i dzieci w rodzinach patologicznych

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Podstawy epistemologiczne rozumienia wartości.

1.1. Pojęcie wartości i przedstawienie różnych jej ujęć.
1.2. Wartości w ujęciu psychologicznym.
1.2. Wartości z punktu widzenia filozoficznego.
1.3. Pojęcie wartości od strony socjologicznej.
1.4. Typologia wartości.
1.5. Hierarchia wartości.
1.6. Wartości a teorie sensu.
1.7. Wartości a postawy.
1.8. Wartości a aspiracje.
1.9. Wartości a antywartości.
1.10. Wychowanie do wartości w świecie współczesnym.
1.11. Dylematy współczesnej rodziny.
1.12. Pojęcie „rodziny”.
1.13. Funkcje rodziny.
1.14 . Ogólny zarys badań związanych z wartościami preferowanymi rodziców i dzieci.
1.15. Podsumowanie rozdziału.


Rozdział II
Metodologia badań własnych.

2.1. Cel i przedmiot badań.
2.2. Problemy i hipotezy badawcze.
2.3. Zmienne zależne i niezależne.
2.4. Metoda, techniki i narzędzia badawcze.


Rozdział III
Analiza badań własnych.

Rozdział IV
Wnioski i uogólnienia wynikające z przeprowadzonych badań.

Zakończenie