Sytuacja szkolna dzieci z rodzin dysfunkcjonalnych w opinii nauczycieli.
2 marca 2019
Wstęp……….3
Rozdział 1
Teoretyczne podstawy pracy
1.1. Rodzina jako środowisko wychowawcze………. 5
1.2. Pojęcie i definicje rodziny………. 7
1.3. Elementy rodziny jako środowiska wychowawczego………. 9
1.3.1. Funkcje rodziny ……….10
1.3.2. Struktura rodziny ……….14
1.3.3. Postawy rodzicielskie………. 16
1.3.4. Style wychowania ……….19
1.4. Dysfunkcjonalność rodziny ……….21
1.5. Czynniki przyczyniające się do dysfunkcjonalności rodziny………. 22
1.5.1. Ubóstwo………. 24
1.5.2. Bezrobocie………. 26
1.5.3. Przemoc………. 29
1.5.4. Alkoholizm ……….31
1.6. Sytuacja szkolna dzieci………. 33
1.7. Powodzenia i niepowodzenia szkolne………. 35
Konkluzja rozdziału 1………. 37
Rozdział 2
Metodologia badań własnych ……….38
2.1. Przedmiot i cel badań ……….39
2.2. Problemy i hipotezy badawcze ……….40
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze………. 42
2.4. Teren badań ……….44
Rozdział 3
Analiza uzyskanych wyników badawczych
Zakończenie
Bibliografia………. 46
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|