Sytuacja szkolna dzieci z rodzin dysfunkcjonalnych w opinii nauczycieli.

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….3

Rozdział 1
Teoretyczne podstawy pracy

1.1. Rodzina jako środowisko wychowawcze………. 5
1.2. Pojęcie i definicje rodziny………. 7
1.3. Elementy rodziny jako środowiska wychowawczego………. 9
1.3.1. Funkcje rodziny ……….10
1.3.2. Struktura rodziny ……….14
1.3.3. Postawy rodzicielskie………. 16
1.3.4. Style wychowania ……….19
1.4. Dysfunkcjonalność rodziny ……….21
1.5. Czynniki przyczyniające się do dysfunkcjonalności rodziny………. 22
1.5.1. Ubóstwo………. 24
1.5.2. Bezrobocie………. 26
1.5.3. Przemoc………. 29
1.5.4. Alkoholizm ……….31
1.6. Sytuacja szkolna dzieci………. 33
1.7. Powodzenia i niepowodzenia szkolne………. 35
Konkluzja rozdziału 1………. 37

Rozdział 2
Metodologia badań własnych ……….38

2.1. Przedmiot i cel badań ……….39
2.2. Problemy i hipotezy badawcze ……….40
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze………. 42
2.4. Teren badań ……….44

Rozdział 3
Analiza uzyskanych wyników badawczych

Zakończenie
Bibliografia………. 46