Uwarunkowania lokalizacji obiektów wielkopowierzchniowych handlu w Rybniku

22 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział I.
Lokalizacja handlu – ujecie teoretyczne

1.1 Handel – istota, cechy i funkcje handlu
1.2 Podstawowe rodzaje działalności handlowej – handel detaliczny i hurtowy
1.3 Lokalizacja handlu jako determinanta efektywnosci funkcjonowania
1.3.1 Lokalizacja ogólna handlu detalicznego i hurtowego
1.3.2 Lokalizacja szczególowa handlu detalicznego i hurtowego
1.4 Handel tradycyjny oraz handel w nowoczesnej postaci (formaty wielkopowierzchniowe) – uwarunkowania lokalizacji
1.5 Rozwój handlu wielkopowierzchniowego w Polsce
1.6 Perspektywy rozwoju handlu wielkopowierzchniowego we wspólczesnej gospodarce


Rozdział II.
Obiekty handlu wielkopowierzchniowego w strukturze przestrzeni miasta Rybnika

2.1 Charakterystyka spoleczno – gospodarcza miasta
2.2 Struktura sieci handlu detalicznego w Rybniku
2.3 Wielkopowierzchniowe obiekty handlowe o powierzchni sprzedazowej przekraczajacej 2500 m2 w Rybniku
2.4 Lokalizacja szczególowa obiektów handlowych o powierzchni powyzej 2500 m2 w Rybniku
2.5 Obiekty wielkopowierzchniowe a Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego
2.6 Uwarunkowania rozwoju obiektów wielkopowierzchniowych w Rybniku w perspektywie przyszlosci


Rozdział III.
Funkcjonowanie wielkopowierzchniowych obiektów handlowych w Rybniku w aspekcie lokalizacji – wyniki badan bezposrednich

3.1 Badanie efektywnosci funkcjonowania handlu wielkopowierzchniowego w aspekcie lokalizacji
3.2 Zalozenia badawcze
3.3 Funkcjonowanie centrów handlowych w Rybniku w opinii klientów
3.4 Funkcjonowanie centrów handlowych w Rybniku w opinii przedsiebiorców


Zakończenie
Zalaczniki
Spis tablic
Spis wykresów
Spis rysunków
Spis zalaczników
Wykaz zródel