Walory turystyczne Rzeszowa i okolic, w kontekście tworzenia w przyszłości produktów turystycznych.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator



Rozdział I
Znaczenie gospodarcze produktu w rozwoju turystyki

1.1. Podstawowa terminologia turystyczna………..5
1.1.1. Definicje turystyki………..5
1.1.2. Podział oraz funkcje turystyki………..6
1.2. Istota produktu turystycznego, jako element rynku……….. 11
1.2.1. Produkt turystyczny, a dobra turystyczne ………..11
1.2.2.Marketingowa koncepcja produktu turystycznego ………..14
1.3. Produkt w systemie planowania marketingowego ………..16
1.3.1. Etapy powstawania produktu ………..16
1.3.2 Twórcy produktów turystycznych ………..16
1.4. Wybrane produkty turystyczne w Polsce ………..18
1.4.1 Opis istniejących produktów turystycznych ………..18

Rozdział II
Produkty turystyczne związane z ziemią rzeszowską

2.1 Walory turystyczne jako elementy produktu turystycznego………..22
2.1.1. Walory naturalne………..22
2.1.2. Walory antropogeniczne……….. 28
2.1.3. Imprezy Kulturalne……….. 33
2.2 Charakterystyka istniejących produktów powiatu rzeszowskiego……….. 41
2.3 Produkty turystyczne tworzone w ramach programu „Turystyka Wspólna sprawa”……….. 46

Rozdział III
Wizja produktów turystycznych w przyszłości

3.1. Perspektywy tworzenia nowych produktów turystycznych w przyszłości……….. 48
3.1.1. Regionalny program operacyjny województwa podkarpackiego na lata 2007-2013……….. 48
3.1.2. Strategia rozwoju województwa podkarpackiego na lata 2007-2020……….. 49
3.2 Ruch turystyczny w latach 2002-2006……….. 51
3.2.1. Udzielone miejsca noclegowe ogółem w latach 2002-2006……….. 51
3.2.2. Miejsca noclegowe udzielone w hotelach w latach 2002-2006……….. 52
3.2.3. Miejsca noclegowe udzielone na polach biwakowych w latach 2002-2006……….. 53
3.2.4. Miejsca noclegowe udzielone w ośrodkach wypoczynkowo-szkoleniowych w latach 2002-2006……….. 54
Bibliografia ………..57
Spis rysunków ………..59
Spis tabel ………..60
Strony internetowe: ………..61