Wirtualne abc– pomoc dzieciom ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w wieku wczesnoszkolnym.

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wprowadzenie……….1
Cel i zakres projektu……….3

Rozdział I
Część teoretyczna: problematyka specyficznych trudności w nauce pisania i czytania………. 4

1.1.1. Istota i struktura procesu czytania i pisania………. 5
1.1.2. Specyficzne trudności w pisaniu i czytaniu a ryzyko dysleksji………. 7
1.1.3. Objawy i rodzaje zaburzeń mowy i trudności w pisaniu ……….12
1.1.4. Edukacja XXI wieku – media w walce z dysleksją ……….15


Rozdział II
Założenia metodologiczne badań własnych

2.1.1. Przedmiot i cel badań………. 17
2.1.2. Problemy i hipotezy badawcze………. 17
2.1.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze………. 20
2.1.4. Organizacja badań własnych………. 21
2.1.5. Struktura badanej grupy………. 23
2.1.5. Problemy u dzieci z trudnościami czytania i pisania – analiza wyników badań własnych………. 25
2.1.6. Metody i formy pracy z dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu – analiza wyników badań własnych………. 32
2.1.7. Studium portalu wirtualnej pomocy w czytaniu i pisaniu………. 35


Podsumowanie i wnioski końcowe………. 42
Bibliografia………. 45
Wzór ankiety dla nauczyciela………. 47