Wpływ celebrytów na postrzeganie marek i zachowania nabywców na przykładzie międzymiastowych przewozów autobusowych

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………….4

Rozdział 1
Wpływ celebrytów w reklamie na postrzeganie marki i intencje zakupowe konsumentów – wcześniejsze badania, oraz eksperyment i ANOVA

1.1. Badanie efektu transferu między celebrytą i marką autorstwa Dong-Jenn Yang, Jyue-Yu Lo, Sheng Wang………….. 5
1.2. Badanie wartości ekonomicznej żyrantów celebryckich autorstwa Jagdish Agrawal i Wagner A. Kamakura………….. 10
1.3. Eksperyment i ANOVA…………. 14


Rozdział 2
Wpływ celebrytów na postrzeganie marek i zachowania nabywców – badanie empiryczne

2.1. Problem badawczy i hipotezy …………. 16
2.2. Metoda…………. 16
2.3 Analiza i wyniki sprawdzania hipotez…………. 19


Rozdział 3
Interpretacja wyników, implikacje menedżerskie oraz ograniczenia przeprowadzonego badania i wskazówki dla przyszłych badań problemu Wpływu celebrytów na postrzeganie marek i zachowania nabywców

3.1. Interpretacja wyników sprawdzania hipotez z rozdziału 2…………. 28
3.2. Implikacje menedżerskie…………. 35
3.3. Ograniczenia przeprowadzonego badania i wskazówki dla przyszłych badań wpływu celebrytów w reklamie na postrzeganie marki i intencje zakupowe konsumentów…………. 36


Literatura…………. 40
Spis tabel ………….42
Załączniki: kwestionariusze wykorzystane w badaniu…………. 43