Wpływ działań z zakresu CSR na kształtowanie rynkowego wizerunku przedsiębiorstwa
5 marca 2019
Wstęp……….3
Rozdział I
Wizerunek organizacji – koncepcja i narzędzia kreowania
1.1 Wizerunek, tożsamość, reputacja – definicje pojęć………. 5
1.2 Rodzaje wizerunku ……….6
1.3 Adresaci wizerunku firmy………. 7
1.4 Narzędzia kreowania wizerunku przedsiębiorstwa……….. 9
Rozdział II
Społeczna odpowiedzialność biznesu
2.1 Historia CSR ……….17
2.2 Rozwój CSR w Polsce………. 19
2.3 Definicja CSR ……….20
2.4 Zainteresowania marketingu koncepcją społecznej odpowiedzialnością biznesu………. 23
2.5 Rola i narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu w kreowaniu wizerunki………. 24
2.6 Rola interesariuszy w CSR………. 27
2.7 Wpływ koncepcji CSR na konsumentów w świetle badań………. 28
Rozdział III
Wpływ działań z zakresu CSR na kształtowanie rynkowego wizerunku przedsiębiorstwa – wyniki badań.
3.1 Cel badań, problem badawczy, hipotezy………. 31
3.2 Charakterystyka badanej zbiorowości ……….32
3.3 Opinie dotyczące społecznej odpowiedzialności biznesu ……….34
3.4 Wnioski z badań………. 41
Zakończenie ……….43
Bibliografia ……….44
Spis rysunków………. 46
Spis tabel ……….46
Załączniki ……….47
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|