Wpływ działań z zakresu CSR na kształtowanie rynkowego wizerunku przedsiębiorstwa

5 marca 2019 0 Przez administrator


Wstęp……….3

Rozdział I
Wizerunek organizacji – koncepcja i narzędzia kreowania

1.1 Wizerunek, tożsamość, reputacja – definicje pojęć………. 5
1.2 Rodzaje wizerunku ……….6
1.3 Adresaci wizerunku firmy………. 7
1.4 Narzędzia kreowania wizerunku przedsiębiorstwa……….. 9


Rozdział II
Społeczna odpowiedzialność biznesu

2.1 Historia CSR ……….17
2.2 Rozwój CSR w Polsce………. 19
2.3 Definicja CSR ……….20
2.4 Zainteresowania marketingu koncepcją społecznej odpowiedzialnością biznesu………. 23
2.5 Rola i narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu w kreowaniu wizerunki………. 24
2.6 Rola interesariuszy w CSR………. 27
2.7 Wpływ koncepcji CSR na konsumentów w świetle badań………. 28


Rozdział III
Wpływ działań z zakresu CSR na kształtowanie rynkowego wizerunku przedsiębiorstwa – wyniki badań.

3.1 Cel badań, problem badawczy, hipotezy………. 31
3.2 Charakterystyka badanej zbiorowości ……….32
3.3 Opinie dotyczące społecznej odpowiedzialności biznesu ……….34
3.4 Wnioski z badań………. 41


Zakończenie ……….43
Bibliografia ……….44
Spis rysunków………. 46
Spis tabel ……….46
Załączniki ……….47