Współpraca sektora prywatnego z organizacjami pozarządowymi jako źródło obustronnych korzyści wizerunkowych

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator



Abstrakt ………2
Abstract ………2
Wstęp ………5

Rozdział 1
Współpraca sektora prywatnego z organizacjami pozarządowymi


1.1. Definicja współpracy ………7
1.2. Formy współpracy między sektorem prywatnym a organizacjami pozarządowymi ………10
1.3. Przyczyny podejmowania współpracy oraz korzyści z niej wynikające ………14
1.4. Wartość współdzielona jako nowy sposób współpracy sektora prywatnego ze społeczeństwem………22

Rozdział 2
Wizerunek przedsiębiorstwa oraz organizacji pozarządowej

2.1. Definicja wizerunku ………26
2.2. Adresaci wizerunku ………28
2.2.1. Wewnętrzni adresaci wizerunku………29
2.2.2. Zewnętrzni adresaci wizerunku………30
2.3. Czynniki warunkujące wizerunek………35
2.4. Narzędzia kształtowania wizerunku ………39

Rozdział 3
Ocena współpracy sektora prywatnego z organizacjami pozarządowymi, jako źródła obustronnych korzyści wizerunkowych na podstawie akcji „Podaruj Dzieciom Słońce” prowadzonej przez Fundację Polsat oraz firmę Procter & Gamble

3.1. Metodologia badań empirycznych ………42
3.2. Analiza wyników badań empirycznych ………46
3.2.1. Charakterystyka badanej grupy………46
3.2.2. Znajomość akcji „Podaruj Dzieciom Słońce” oraz prowadzących ją podmiotów ………49
3.2.3. Źródło wiedzy o zaistniałej współpracy………51
3.2.4. Ocena wartości oraz stopnia w jakim są niesione przez prowadzoną akcję ………52
3.2.5. Wpływ wartości na sprzedawane produkty………56
3.2.6. Wpływ współpracy z organizacją pozarządową na wizerunek firmy oraz jej postrzeganie przez respondentów ………59
3.2.7. Wpływ współpracy z organizacją pozarządową na zaufanie społeczeństwa do firmy ………61
3.2.8. Wpływ współpracy z firmą na wizerunek organizacji pozarządowej oraz jej postrzeganie przez respondentów………62
3.2.9. Wpływ współpracy z firmą na zaufanie społeczeństwa do organizacji pozarządowej ………64

Zakończenie ………66
Bibliografia………69
Spis Wykresów ………73
Spis Tabel………75
Załącznik nr 1
Ankieta………76